Napalm racing tuki löytyy myös omasta autosta.
FS2 SP:n muoviosat (diffiboksit ja niissä kiinni olevat muoviosat) ovat eri seosta. Niitä saa ostettua varaosana, ja ovat kalliimpia mutta myös kestävämpiä.
FS1/FS2 autoon sopii suoraan myös Jconcepts B4.1/B44.1 heksivanteet, ET on sama. Huolta auton leveydestä vakiona ei ole, auto mahtuu boksiin aivan takuulla koska se on 2-3mm kapeampi vakiona.
Omassa autossa on Swedish made hiilariylädekki, sekä CF tukipalat iskarituen pidikkeen vahvistamiseksi.
Aiemmin oli 3Racingin alumiiniset kyseiset tuet, mutta niillä geometria muuttuu koska on suunniteltu ZX5 SP malliin.
Myös edessä on CF iskarituki, kaksi sisimmäistä neljästä reiästä riittää aivan hyvin säädöiksi. Takana on Amainista CF tuki. Itse tehdyt hiilariakkupidikkeet sormiruuvein kuuluu myös asiaan.
Diffeissä painelaakerin levyt kuluu aika nopeaa tahtia, kenties niin pehmeää metallia. On tärkeää laittaa rasvaa runsaasti, Kyoshon oma ollut ehdottomasti parasta.
Hyvin pienillä muutoksilla autoon pitäisi saada sopimaan Dex410 ratasdiffit, en ole kokeillut.
Slipperissä ulkoradoilla pidin lähes aina pinniä lukitsemaan sitä, eli jakosuhde eteen ja taakse sama.
En pitänyt koskaan ajamisesta ilman pinniä. Sisäradoilla asia hieman toinen.
Pikkuiskareilla auto toimii ihan ok, Bigborejakin tuli kokeiltua.
Auto on aika kevyt moneen nähden (1680g oli oma), ja jousitus imi pomput hienosti.
Ehkä tähän auttoi myös tapered männät, olikohan 3x1,2mm edessä ja takana, 35 tai 30 UR edessä ja takana 30 tai 25 UR.
Autoon sopii Prolinen Bulldogia halvempi 'kopio', Penguin modelsin Bulldog (löytyy Ebaysta).
Vakiokori ei ollut hypyissä niin hyvä ja Bulldog tuntui vakaammalta.
Paljon tuli ajettua HB siivellä, mutta viimeisissä kisoissa oli Kyoshon oma small blast. Sopi autoon aika jees.
Helppo auto ajaa, toisinaan hieman puskeva. Keulan kickupilla siihenkin saa vaikutusta paljon.
Sekä etutukivarsien siirtämisellä 1 tai 2mm taaksepäin.