Noh, itse kasasin auton
TÄHÄN setuppiin, erona ainoastaan diffi johon laitoin UR1000 öljyt sekä iskarit tein lähes 0 reboundilla (ja ei ole noita graphite tukivarsia). Toi oli ainakin itselle aika hyvältä tuntuva setuppi lähteä tekemään pieniä twiikkauksia. Syy miksi kasasin ennemmin tuohon kuin ohjekirjan mukaan on puhtaasti se että jos ohjekirjan setuppi olisi paras, sillä myös ajettaisiin, ja käsittääkseni tuolla ekassa ETS:ssä oli ihan reilusti pitoa kuten on myös Tiksissä.
Muutoksia joita olen kokeillut:
-takalinkki sisältä lyhyestä keskipitkäksi, tuntui auttavan ainakin ihan erän alussa pidon ollessa terävimmillään siihen että ei kaada pidosta mutkaan sisään ajaessa
-autohan on perästä 1,5mm kapeampi (0,75mm per puoli) kuin vanha (2011 malli), joten kokeilin levittää tukivarsien sisäpäästä. 0,75mm per puoli levitettynä ei jättänyt mitään positiivista sanottavaa joten muutin samantien takaisin kapeaksi.
-uusia jousia kokeilin myös, ja itselle parhaan tuntuman tähänmennessä jätti kombo: eteen progressiiviset (ei kittijouset vaan ne toiset) ja taakse 2.5. Jousisetuppeja tosin pitää testata vielä lisää.
-ulosjoustoa vähensin 0,3mm molemmista päistä, ulosjoustokin vaatii vielä lisää testausta
Tänään piti testata jäykempää diffiä, sekä jäykempiä iskareita mutta ne jää tulevaan viikkoon/viikonloppuun.
Ja tosiaan jos käyttää yli 2mm prikkaa camber-linkkien sisäpäässä niin pallot kannattaa suosiolla vaihtaa 6mm kierteellä oleviksi.