Miten usein nuo slipper padit kannattaa vaihtaa? Kun olisi tuossa pari uusia valmiiksi..
Oiskos teillä jotain hyviä vinkkejä sellaisiin "keulinta välityksiin"/setuppeihin? 9t moottori ja 2s lipo on tekniikkana.
Kokeilin slipperiä säätä mutta taitaa kuuladiffi olla jo elämänsä nähnyt(rahisee kun pyörittää renkaita erisuunttin) niin ei auttanut.
Kyllä ne pitkään kestää oikein säädettynä, lasittuvat sitten jossian vaiheessa. Mutta toki jos sulla slipperi luistaa pahasti kokoajan niin ne lasittuvat nopeammin. Diffi kannattaa muutenkin aikaajoin huoltaa ja säätää oikein. Jos se on väärin säädetty niin se luistaa ja silloi se menee nopeasti huonoksi samoin jos sulla on slipperi liian tiukalla niin seki on huono asia.
En ole ite testannu näitä mutta näillä pitäisi saada enempi kitkaa slipperiin, joku voisi kommentoida joka kokeillut?
http://www.eurorc.com/product/3776/rcshox-teamc-garodisc-kit-for-tc02-2Mutta eiköhän sen oikeilla säädöilläkin saa keulimaan.
Mitkä on sitten oikeet säädöt?
Diffin pitää olla niin kireellä ettei se luista kun käsillä väännät, loput pitää sitten ajossa säätää. Kun diffi luistaa se pitää aika korkeaa ääntä, joten sen tunnistaa siitä. Hyvä lähtökohta on varovasti pohjaan ilman voimaa ja sit avaa puol kierrosta ja siitä hienosäätää.
Slipperi säädetään silleen että jaksaa vähän keulaa nostaa, jos haluut että keulii, niin sit ihan vähän kireemmäks.