Kainuu rossit taas ajettu, tällä kertaa matolla ja auto toimi aivan älyttömän hyvin. Pieniä viilauksia tuli säätöihin. Radalla oli pieni röykky osuus ja siihen helpotti kun lisäsi 1mm prikat etu diffipukin ja tukivarren väliin (front track washers), tuo teki autosta rauhallisemman muutenkin joka paikassa. Sen lisäksi nostin takalinkkiä sisäpäästä 1mm, tukevoitti perää mutkaan sisään ajettaessa. Siinäpä ne olikin, alkaa perus setuppi olla kohillaan :)
Pieni huomio säädöissä... kun käyttää overdrive diffiä on lähes pakko olla myös F.A.B layshafti edessä. Liukkailla radoilla toimii ilmankin, mutta kovemmalla pidolla auto ei käänny tiukkiin käännöksiin, koska etupää jarruttaa liikaa suhteessa taakse. FAB systeemillä etujarrun pystyy säätämään juuri ideaaliksi joka radalle, sen voi myös kytkeä lukkoon liukkaita ratoja varten, suosittelen!
Ainiin... tuosta Turun sheetistä vielä... oon merkannu antisquat prikat väärinpäin, eli eteen 0 ja taakse 1 =)