Kiitokset hienoista kisoista!
Ongelmat, no niitä voi aina olla , ja sattua koska tahansa, varsinkin kun tietokoneiden kanssa pelataan.
Kokonaisuuden ratkaisee se, korjataanko ja ratkaistaanko ne mahdolliset ongelmat.
Nyt ainakin niin tehtiin, joten ei pitäisi olla siltäosin mitään murhemieltä.
Mietin pitkään, mainitsenko seuraavan asian, sehän voidaan tulkita oman arvon korotukselta, mutta mainitsen sen kuitenkin nyt.... ehkäpä opiksi vastaisuuden varalle.
Meikäläisen hahmon liikkumista toimitsijapöydän luo ja takaisin, kun ei voi olla huomaamatta.
Ensimmäinen reissu koski sitä, että kuulutuksen tieto tuloksista ei vastannut itse tulosta.
Asia olikin jo kunnossa kun ehdin perille, ja ihan ystävällisessä hengessä homma hoitui.
Toisen reissuni tein, kun Jesse (juniori) tuli kertomaan, että ilmoitustaululla Hänet oli merkitty tuloksissa toiseksi, vaikka pitäisi olla neljäs.
Menimme siis oikaisemaan asiaa, ja siitä tuli se lopun viivästys palkintojen jakoon jne.
Asia hoitui loppujenlopuksi aika äkkiä, kunhan Jussi sai hetken omaa rauhaa tietokoneen äärellä.
Ei se kakkossijan palkinto olisi pojasta tuntunut hyvältä, koska ei ollut ansaittu.... ei minustakaan olisi tuntunut.
Olen siltäosinkin todella ylpeä pojasta, että itse lähti hakemaan oikaisua asiaan.
Niiden kaikkien murheiden jälkeen, mitä pikkukrossarin kanssa oli harjoituksissa, alkuerissä, ja jo edellisiltana hotellihuoneessa, oli lopputulos ihan hyvä, ja esimerkki siitä, että koskaan ei pidä luovuttaa.
Kaikki kun on niin pientä siinä autossa, joten ohjauksen korjaaminen ja servon kiinnittäminen niin ahtaissa tiloissa speciaaliratkaisuilla oli jokseenkin hankalaa.
Miltei jo luovutimmekin....
Selvyyden vuoksi, osia ja kaikkea olisi ollut vakioon autoon ollut kyllä saatavilla, meillä kun autoon on asennettu mattoauton servo, ja ohjausvivut ikäänkuin omia "sovellutuksia".
Nyt sitten rikkoontui se osa, jota eniten pelkäsimme joskus tapahtuvan.
No, kovalla työllä autolla sitten päästiin jatkamaan.
Joten se neljäs sija tuntui kyllä jo voitolta, ja auto kesti, kiitos kuskin pehmeän ajotavan.
Lähtöpaikkahan oli finaalin viimeinen!!!!
Itse kisapaikkahan on aivan mahtava, ja kunhan järjestäjillä on enemmän aikaa ja nyt saatua oppia mukana, niin ei voi muuta kuin entisestään parantua vaan.
Hyppyreistä sen verran, että alleajo mahdollisuus pitäisi estää, ja sijoituspaikka sellainen, että ohjaaja näkee hyppyrin "sisäänmenon" ja "poistumispaikan", eli nousun ja alastulopaikan.(toki se nytkin oli kaikille sama)
Hyppyrin taakse piiloon pudonneen auton saattaminen kuskin nähtäväksi, on taas nostajien tehtävä. Hyppyrin tausta on ulkoradoillakin kuskilta piilossa.
Kiitokset vielä kerran järjestäjille.... yritämme tietenkin ensivuonna tulla uudelleen paikalle.
Edit: "kirotusvireitä yritetty korata"