Kyosho DST polttisautosta tuli kiertokanki lohkon sivusta läpi. Eli aluksi lähin ajelee vaan pihasta naapurille päin ja kiihdytin vähän liukkaalla tiellä ja sitten yhtäkkiä moottori sammui,koitin käynnistää mutta vetonaru ei liikkunut yhtään, Joten päätin ottaa moottorin irti alustasta selvittääkseni mikä on vikana. Vähän ajan kuluttua huomasein että kiertokanki oli haljennyt kampiakselin puolelta siitä kiinnityskohdasta ja sitten se oli jotenkin päässyt pamauttamaan sen lohkon sivusta ulos ja mäntäkin oli vähän haljennut. Lohkon sivusta on noin etusormen kynnenkokoinen pala irti :S ja nyt sitten pähkäilen mitä teen. toissapäivänä ostettiin autoon 100e varaosia, vanteita, uuskori ja tulppii ym. jotenka mitä te tekisitte tässätilanteessa? Uuslohko,kiertokanki ja mäntä vaan vai koko uus auto vai uus moottori pelkästään. Itse oon ajatellu että uus kone vaan kun auto on kummiskin muuten ihan ajokunnossa, samalla voisin ostaa sitten GXR18 moottorin tilalle GXR21 moottorin niin tulisi vähän tehoalisää. Apua tarvitaan.