0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Onko siinä mitään perää et suuremmalla akun C-arvolla voi saada irti enemmän potkua kuin pienemmällä vaikkei koneen ottoteho ylitäkään tota pienempää arvoa, eikä käy edes lähellä? Jos siis muuten identtiset akut mut vain C-arvossa eroa... Esim. 20C vs. 40C.
Kenelläkään kokemusta yuntong akuista?
Lainaus käyttäjältä: ma-de - 16.04.10 - klo: 15.22Kenelläkään kokemusta yuntong akuista?itsellä on tuo eikä ole mitään valittamista ole ollut. Tosin muitakaan lipo akkuja minulla ei ole ollut auto käytössä joten paha verrata.
Tjaha 5000mah 2s turnigy otti ja pullistu sitten. Viime kesänä ostettu ja hyvin toiminut eikä ikinä liian kuivaksi ajettu ja aina balancerin kanssa ladattu. Mitäköhän tuon tilalle sitten uskaltaisi ostaa. Varmaan rhino tai zippy kun ne on ainakin vielä ehjiä.Saako suomesta mistään 4000-5000mah 2s akkua n.30e hintaan?
Itselläni kokemusta Rhino ja Zippy akuista ja hyvin ovat toimineet. Nyt tosin yhden Zipyn (2S 5000mAh 20C HC) kennot heittää. 3.57V ja 3.30V, ladattu aina balanserilla ja yleensä 2A virralla. Cut-off on ollut 3.6V/kenno. Joten on varmaan aika heittää akulle hyvästi? Noin 20 latausta takana.
Saako suomesta mistään 4000-5000mah 2s akkua n.30e hintaan?
mistä voisi saada 4000mAh lipon deans liittimillä ja laturin erittäin halvalla? aattelin omaan harjattomaan laittaa ja mitä eroa on 1s tai 2s tai 3s lipoilla?