Taka-ylätukivarret ei saa olla säädettävät, ei siinä vissiin muuta kiellettyä ole jos takahubit on muoviset.
Ohjauksessahan kaikki saa olla alua.
Viisaammat kertokoon lisää...
#49
Yleiset • Tamiya M03 ja M05 autot • Autot kasattava valmistajan ohjeen mukaisesti • Osien keventäminen työstämällä kielletty
Vain allaolevat muutokset sallittuja:
• Kuulalaakerit • Shimmiprikkojen ja O-renkaiden lisääminen • Koritolppien lyhentäminen ja vahvistaminen • Ratastasauspyörästö; vapaa, kiristämistä varten saa runkoon tehdä pienen reiän • Vetoakselisto vapaa • Jouset ja vaimennus vapaat, mutta vaimentimien kiinnityspisteet rungossa ja tukivarsissa oltava alkuperäisillä paikoilla • Ohjausvarret ja ohjauskinkistö vapaat • Servon kiinnitys ja tuet vapaat, kuitenkin alkuperäisillä paikoilla • M03/M05 tarkoitetut ohjauspalat vapaat • Servosaver vapaa • Pyörän akselit (sis. hexit) vapaat • Ainoastaan muoviset vakiomallin takaohjauspalat sallittu • Akun kiinnitys vapaa
En löydä sallituista muutoksista sellaisia vapauksia, kuten esim. säädettävät etuylätukivarretTulee kisapaikalla kiusallinen tilanne jos mennään "vissiin" systeemillä.PS. Meillä on autossa kaikki tukivarret alkuperäiset muoviset, ei ole vielä tarvinnut vaihtaa, uusiin muovisiin. Ikää siis kait 5v.
Kääntöpalat on alumiiniset, muu vakiota, paitsi vetarit.
Diffinä on rutkasti ajettu runko ja rattaat, josta rakennettu xx prosentin lukkodiffi.
Taitaa alkaa neljäs talvi avaamatta sitä, ei se toki aukeaisikaan kun on liimattu kiinni ettei mene pölyä sisään
Mitä sisällä onkin normaalitavaran lisäksi, niin ei maksanut mitään.
Ei tartte huoltaa eikä säätää, kestää minkä kestää, on vielä kestotestissä....