Bongasin ko 12T moottorin spexit, oli linkki Traxxasin keskustelusivuilla. Lainausta:
"
Here is some info on the Titan 12 turn
Tech specs as well as a Performance simulation chart that lets you change voltage/temp to see how it affects the motor
Main Paige on Titan-(RS-550PC)
http://www.mabuchi-motor.co.jp/cgi-b..._ID=rs_550pcvc( Click -8019(*1)- Highlighted In blue to get to performance chart from this page)
"
Eli kiertää vapaana 7,2 voltilla 15.00rpm, hyödyllinen välitys maximinopeudella lasketaan ton 13540rpm mukaan. Taitaisin laittaa ihan vakiorattaan...
Suurin kuorma 83A, eli vähintään sen verran pitää nopeudensäätimen kestää.
Mulla oli ko autossa viimeisillään valmistajan LRP A.I. bullet reverse.
Kesti just niin kauan, kunnes akun liitin pehmeni ja sain hipastua virrat väärinpäin yhden kipinän.
Eli huolimattomuus hajotti, eikä noparin laatu!
Power-racingiltä taisin sen ostaa. Ei vaan näkynyt listallaan enää.
Maruin shogun auton vaihteistoon ja moottorin väliin piti laittaa pahvilevy lämpö- ja rasvaeristeeksi.
Uutena tuli 1 kpl mukanakin.
sitten niin paljon ohutta rasvaa, että se rasva levittää kitkalämpöä kuorien kautta pois, ni kestää paremmin..