Avataanpa tällainenkin topicci, kun autoja alkaa jo olemaan muutamia liikenteessä. Eli tässä vielä omat kokemukset auton kasaamisesta ja jotain kokemuksia radalta:
* Ensimmäinen asia, joka kiinnitti huomiota, oli alatukivarsien tuenta alumiinikiinnikkeisiin. Tappien ympärillä on kumiset puslat, jotka vaimentavat terävimmät iskut. Tämä saattaa tarkoittaa sitä, että etupään palikoita (mm. tukivarsia) tarvitsee kesän aikana vaihtaa harvemmin.
* Toinen keskeinen asia oli iskareiden kasaaminen; iskarien yläpäässä on irrallinen kiinnitysosa, jolla iskarit tulevat kiinni iskarintukeen. Tämä osa kiristyy, kun iskarin yläpään ”mutteri” kiristetään iskarin runkoon. Alapään tiivisteet tulevat myös kiertämällä kiinni runkoon. Kun iskareita yrittää saada täyttäessä ilmattomiksi ja paineettoimiksi, niin ongelmaa saattaa tulla siitä, että varsinkin etuiskarit tulevat liian täyteen, jolloin ne eivät pääse menemään täysin sisään jousituksen aikana. Ohjekirjasen mukaan iskari pitää ”ilmata” alapään kautta. Saattaa kuitenkin olla helpompaa kokeilla ylimääräisen nesteen valuttamista pois yläkautta löysäämällä tuota yläpään kiristysmutteria.
* Kolmas asia on auton paino; nelivedot tuntuvat nykyään olevan kaikki hieman ylipainoisia. Niin myös HB. Hiilettömällä setillä (LRP nopari, Novak moottori) auto painaa korin kanssa n. 1700 g, joka on siis yli 100 g ylipainoinen. Hiilikoneella ja pienellä säätimellä paino putoaa n. 50 g, alumiiniruuveilla n. 20 g, one-waylla n. 15 g lisää. Eli näin auto saadaan jo lähelle 1600 grammaa. Matalalla Futaban servolla painoa lähtee pois vielä parikymmentä grammaa.
* Kokemuksia radalta; laitoin autoon manuaalin loppupuolella olevat setupit ja ne tuntuivat toimivan melkoisen mukavasti diffillä. Takapää tuntui ehkä hieman turhan hitaalta 30wt öljyllä, joten sinne saattaisi olla aiheellista vaihtaa 25wt litkut sisään. Tai sitten taakse voisi kokeilla jäykempää jousta, mutta se saattaisi viedä takapitoa liikaa pois. Pohjaamisongelmia ei auton kanssa ollut, joten siksikin se 25wt voisi olla hyvä ratkaisu. Ainakin silloin, jos ulkolämpötila ei nouse yli 25 asteen.