Noniin, herätellääs keskustelua taas tämän auton ympärillä...
Kurakausi on jo alkanut ja vaikka en kilpaa ehkä ajaisi, niin kuitenkin toimivalla kalustolla on mukavampi ajella kuin "ihan mettäs" olevalla.
Säätöjä tähän autoon löytyi Petit RC-sivulta jonkin verran ja itse ruuvailin tietyiltä osin seuraavaa setuppia autoon:
http://www.petitrc.com/setup/hotbodies/setupd413/D413_Hoogeueen_MVB20140518.pdfLähinnä tuon "Bumpy, low grip, dusty" ja HoleShot-renkaan takia kiinnostus heräsi enemmän kuin "sugared clay, smooth"-setuppeihin. Tuon setupin mukaan katsoin Roll-centerin ja camberlinkkien paikat sekä muut ripustuksen kulmat. Iskarisetup itsellä on ollut edessä 37,5 wt (AE), vakiomännät sekä keltainen HB:n jousi. Takana 32,5wt /AE), vakiomännät sekä sininen HB:n jousi, molemmissa päissä siis pykälän löysemmät kuin tehdassetupissa.
Kallistuksenvakaajat olen asentanut, edessä kupari ja takana musta. Takana voisi kokeilla ohuempaakin lankaa.
Diffeissä on liemet tehtaan puteleista 10k/100k/10k, voisihan noita löysentää mutta toimii nykyiselläänkin jo kohtuudella.
Kori on toistaiseksi vakiokori, maalaamossa on kyllä odottamassa Type-R. Siipenä Prolinen Trifecta.
Auto on ollut todella vakuuttava, yhden saranatapin kiersin poikki rakennusvaiheessa kun huomio kiinnittyi pihamaalla tappeleviin luontokappaleihin.
Todella pätevän oloinen laite, vielä kun oppii krossia ajamaan niin hyvä tulee...
Jykä