Noista Sorex renkaista sen verran, että ainakin meidän auton alla tuppaa rengas irtoomaan vanteesta. Yksi sarja ajettu loppuun ja liimausta on korjattu useita kertoja.
Kyllähän ne renkaanliimaukset joutuu jokaisen erän jälkeen tarkastamaan ja korjaamaan, näin on ollut CPX lukuunottamatta melkein kaikissa renkaissa. Kannattaa opetella automaattisesti tarkistamaan ne aina erän jälkeen.
Ilmeisesti Turussakin pito on jo sen verran hyvä, että sorex on turhan pitävä. Jos ja kun Sorex alkaa olla turhan pitävä ja aikaisemmin pystyssä pysyneet autot alkavat kaatuilla pidosta, kannattaa testata CPX:iä. Niillä ajaminen on huomattavasti rennompaa kovalla pidolla kuin Sorexeilla. Tämä on varsin yleinen havainto myyrissä ajavien keskuudessa.
Kannattaa harkita säätääkö auton sellaiseksi, että se toimii Sorexeilla kovalla pidolla. Virallisen kisarenkaan ominaisuuksiin kannattaa tietysti tutustua hyvin jo ennen kisakauden alkua, mutta todennäköisesti FTT1 kisaradalla lähdetään kisaa ajamaan huomattavan erilaisella pidolla kuin mikä on Isomyyrissä ja ilmeisesti Turussakin.