Jo taas oli mukavat kilpailut. Alkuerät pujottelukeppinä nopeimmille mutta onneksi sitten päivän päätteeksi setien finaalissa oikein mukavaa kilvanajoa.
Hitto ku oppis olosuhteista päättelemään jotain että saisi auton säädettyä halutuksi melko pian kisan alussa, eikä vasta viimeisessä finaalissa!
Ensi kerralla sitten varsin erilaiset olosuhteet ja rata Myyrissä, ei malttais ventata.
KyPakille hattua nostaen, Tuukka
ps. Olisin utelias kuulemaan millaisilla setupeilla porukka ruuttasi menemään Kuusalla? Niistä niin harvoin tällä palstalla keskustellaan. Mitkä on ne taiat mitä pitää tehdä että autoa saa vietyä hallitusti pikku sladissa? Siihen ei myyrissä opi. Omassa Yokomossa ajo alkoi maistua, kun herkistin (kuula)diffin niin hyväksi kuin mahdollista (tämä tietenkin pitää tehdä aina), eteen pistin spoolin ratasdiffi&500000cst -yhdistelmän tilalle, Yokomon omat jouset kehiin (pinkki eteen, sininen taakse) ja öljyiksi iskareihin LRPn 35wt vakiomännillä (3*1mm), Maanvara taakse 5mm, eteen 4,8mm, camberit 1,5 asteeseen joka nurkkaan.