Kiitoksia hyvästä linkistä tuolta sai todella hyviä vinkkejä luettua HOKE:n ja NIKO:n kirjottamana. Paljon sai tuolta yleisiä vinkkejä tuon krossarin säätöö vaikka sähköllä mennäänkin. Nyt voisi talvihuollon aikana tehdä hieman erilaiset säädöt kaverin ja oman autoon. Niin näkis aika hyvin minkälaisia eroja saadaan ajossa aikaseksi.
Iskareihin liittyenkin löytyi yleistä tietoa mukavasti, mutta siksi alottelin täällä Hyper8.5 topicin alla tätä keskustelua, kun käsittääkseni tuon hyper 8 keskustelujen aikaan ei ollut olemassakaan vielä näitä Hyper 8.5 omia bigboreja mitkä on ainakin muihin Hyper 8 yms bigbore iskareihin verrattuna todella "järeät". Tässä vielä kuva noista bigboreista mitkä on autossa kiinni:
http://www.modellsport.gr/products/images/H88096.JPGAattelin kun esim. ainakin HOKE käsittääkseni on ajanu kaikella Ofnan kalustolla kilpaa ja ajattelin jos löytyis jotain vinkkejä juuri näihin 8.5 bigboreihin liittyen, kun aattelin että vois olla hieman erilaiset öljy valinnat kun ovat noin radikaalisti paksummat.
Sitäkin piti vielä kysyä että osaisko joku antaa vinkkejä diffiöljyjen valintaan kun kyseessä on keskidiffi 100% lukossa malli? Toki sellaista ei koskaan käytetä kisa yms piireissä varmaankaan, mutta aattekin löytyiskö jotain vinkkejä sopiviks arvoiks mitä ostais tuonne diffeihin huoltoa varten. Tän hetkisien öljyen viskositeetista ei mitään tietoa. Hieman kaipaisi noihin parempaa kääntyvyyttä kaasu päällä, tiedä sitten saako sitä tuon keskidiffi lukon takia.
Erittäin kiitollinen oon jos joku kerkeää/osaa vastailla ees osaan kysymyksistä niin pääsee hieman kartottamaan öljy varantoja yms. ennen tuota huollon tekoa :) Autot siis kulkee sähköllä 4s tai 6s setupeilla, mutta tuskimpa tuo hirveesti vaikuttaa säätöihin. 4s hieman kevyempi kun hyper 8.5 normaalisti ja 6s hieman painavampi kun perus hyper 8.5 ajokunnossa.