Joo, MX-V on kyllä sinällään ihan hyvä, lähinnä touring-puolen autoissa jäin kaipaamaan servon nopeuden säätöä ja toisaalta tuo lyhyt liipaisimen liike jarrutussuuntaan meinaa välillä tehdä jarruttamisesta turhan on/off meikän sormilla, 50/50 jako saattaisi toimia paremmin. Toisaalta nuo MT-sarjalaiset on tosiaan jo niin paljon hintavampia että käytännössä kahden ominaisuuden takia päivittäminen tuntuu vähän hassulta - ja vielä jos pitäisi erikseen ostaa toinen uusi vastari niin vielä enemmän. Kaksi vastaria vielä sinänsä riittää, kun ei yleensä aja enempää kuin kahta autoa samana päivänä.
Mutta jos päivitykseen kuitenkin päätyy ja MT-4S ei RX-37E:tä tue, niin luultavasti sitten kallistuisi itsekin tuohon MT-44:ään. Vaikka toisaalta siinä kohtaa ei sitten edes olisi "sidottu" pelkästään Sanwaan enää. EuroRC:llähän oli tuo MT-S samalla tarjouksessa kuin mainitsemasi vastarikin, mutta ei sentään MT-44. Tosin tarttis varmaan saada itse jotain myytyä että olisi varaa alehintaiseenkaan juuri nyt.