Itse tykkään tuosta losista. Sitä oli mahtava rakentaa.
Edellinen auto hyllyssä on asson vanhempi team factory,jossa tuuma ruuvit. Eipä tuo silti järkky ongelma ollut.
Jotenkin tuo losi vaan tuntuu paremmalta joka suhteessa.
Avaa nyt tuota sinun viimeistä lausetta tällaiselle noobille hieman enemmän. Miten näet sen paremmaksi joka suhteessa? Vai voiko vanhempaa team factoryä verrata edes tähän SC5M:ään?
Vai pitikö tässä lukea parin edellisen postauksen rivien välistä, että tästä uudesta Assosta on vielä aika vähän kokemuksia, jotta uskaltaisi kehua tai suositella sitä.
Onko suomessa sitten olemassa jotain ratoja, joissa siitä takamoottori configuraatiosta hyötyy jotenkin. Eikö se keskimoottori kuitenkin ollut se paras vaihtoehto. Ja mitä valmistajien kuvista olen katsonut niin pitääkö paikkansa, että SC5M:ssä käytettään niitä sadlepack(tai mitä lie) akkuja ja tuossa losin autossa sitä pötköä. Kumpiko lienee parempi tuuppi corrissa näin lähtökohtaisesti?
Mitenkäs tuunaaminen... kumpaan on saatavilla helpommin ja paremmin erikoisosia? :) Mintenkäs varaosien hinnoittelu... ovatko saman hintaisia?
Mistä sitten löydän informaatiota siitä, että millaiset sähköiset osat tollaiseen autoon kannattaa laittaa? Olen lukenut esim. täältä:
http://rc10.fi/index.php?topic=92779.0 , että moottori 540 tai 550 tai vastaava... kun lukeskelee täältä foorumilta muiden autojen moottoreita, niin porukka höpöttää näistä 7,5t/8,5t/9,5t/13,5t jne.jne. (ei mitää käryä vielä täs vaihees mitä noi luvut tarkoittaa). Servon ymmärrän, että mekaaniset osat kestävää materiaali ja tarpeeks jerkkua (+10kg) ja noparissa riittävän iso "A-luku". :D