121
Polttisautot / Vs: inferno 7.5 sport4
« : 26.01.10 - klo: 22.33 »
Olet kertonut että Kyoshon KIT:it ovat siksi RTR:iä kalliimpia, kun ne tehdään eri maissa. Tämä ei itseäni kiinnosta tippaakaan, ehkä muita, en tiedä, mutta tästä ei myöskään ollut nyt kyse missään vaiheessa.
Mutta miksi pitäisi suositella ihmisille kalliimpaa autoa kun voi suositella halvempaa, olettaen että ne tosiaan on laadullisesti vertailukelpoisia. Jos olet sitä mieltä että "low cost" -maissa tuotetut autot eivät ole laadullisesti kelpaavia ja on siis järkevämpää ostaa "high cost" auto, niin miten se laadun puute ilmenee? Tätä on tässä nyt kyselty ja siihen ei ole vastausta saatu.
Jos nyt siis haen kaupasta vaikkapa sen Reiskan ja 20% kalliimman Infernon, niin miten se hintaero konkretisoituu saatavassa tuotteessa fyysisesti?* Tähän et ole vastannut, olet kaarrellut ja kierrellyt selittäen Kyoshon eri mallien hintaeroja ja valmistusmaita, sekä sivistänyt meitä taustoista miksi joku maa on kallis ja joku ei. En tiedä miksi, mutta tuntuu että tuo "en viitsi ottaa kantaa" kuulostaa siltä ettei perusteluja löydy, yrität tuoda minut esiin huonossa valossa, koska en ymmärrä jo kahdesti toistamaasi vastausta ja jaksan jankata samasta asiasta. Täytyy todeta että tämä on tyypillinen toimintatapamalli silloin kun ei keksi sanottavaa, eli sen sijaan että otat kantaa asiaan ryhdyt alentamaan vastapuolta, kuten aina ennenkin. Vedät siis keskustelua pois itse asiasta ja henkilökohtaiseen suuntaan. Painotan kuitenkin sitä että yritä vastata esittämääni kysymykseen (merkkasin tähdellä), myös "en tiedä" on ihan kelpaava vastaus.
Ei hätää, kyllä täällä on aikaa odotella jaksamista ja viitsimistä, ihan kaikessa rauhassa.
Jerzille: Eli kun sulkismailassa asiaan saadaan ihan käsinkosketeltavat, mitattavat, testeissä toistettavat erot, niin myöskin hintaeron olemassaolo on selitettävissä. Sehän on ihan ok, parempi on kalliimpi ja halvempi on huonompi. Kysymys onkin kuulunut monissa muodoissaan, onko Kyoshon krossarit vs kilpailijat -tilanteessa näin, jos on, miten se laatuero ilmenee?
Mutta miksi pitäisi suositella ihmisille kalliimpaa autoa kun voi suositella halvempaa, olettaen että ne tosiaan on laadullisesti vertailukelpoisia. Jos olet sitä mieltä että "low cost" -maissa tuotetut autot eivät ole laadullisesti kelpaavia ja on siis järkevämpää ostaa "high cost" auto, niin miten se laadun puute ilmenee? Tätä on tässä nyt kyselty ja siihen ei ole vastausta saatu.
Jos nyt siis haen kaupasta vaikkapa sen Reiskan ja 20% kalliimman Infernon, niin miten se hintaero konkretisoituu saatavassa tuotteessa fyysisesti?* Tähän et ole vastannut, olet kaarrellut ja kierrellyt selittäen Kyoshon eri mallien hintaeroja ja valmistusmaita, sekä sivistänyt meitä taustoista miksi joku maa on kallis ja joku ei. En tiedä miksi, mutta tuntuu että tuo "en viitsi ottaa kantaa" kuulostaa siltä ettei perusteluja löydy, yrität tuoda minut esiin huonossa valossa, koska en ymmärrä jo kahdesti toistamaasi vastausta ja jaksan jankata samasta asiasta. Täytyy todeta että tämä on tyypillinen toimintatapamalli silloin kun ei keksi sanottavaa, eli sen sijaan että otat kantaa asiaan ryhdyt alentamaan vastapuolta, kuten aina ennenkin. Vedät siis keskustelua pois itse asiasta ja henkilökohtaiseen suuntaan. Painotan kuitenkin sitä että yritä vastata esittämääni kysymykseen (merkkasin tähdellä), myös "en tiedä" on ihan kelpaava vastaus.
Ei hätää, kyllä täällä on aikaa odotella jaksamista ja viitsimistä, ihan kaikessa rauhassa.
Jerzille: Eli kun sulkismailassa asiaan saadaan ihan käsinkosketeltavat, mitattavat, testeissä toistettavat erot, niin myöskin hintaeron olemassaolo on selitettävissä. Sehän on ihan ok, parempi on kalliimpi ja halvempi on huonompi. Kysymys onkin kuulunut monissa muodoissaan, onko Kyoshon krossarit vs kilpailijat -tilanteessa näin, jos on, miten se laatuero ilmenee?