Dorka yllätti itsensä ja hommasi asson B64D:een. Viime aikoina on tullut rakennettua xrayn kisa-autoja niin tämä oli ihan mukavaa vaihtelua. Edellinen 4WD kymppi krossi ennen tätä oli xrayn XB4 2015.
Rakentamisessa ei mitään suuria ongelmia ollut, mitä nyt alussa ihmettelin, että onpa tunnottaman tuntuiset muoviosat kun ei meinannut ruuvit kiristyä ollenkaan sivuponttoneissa, ennen kuin huomasin että ruuvarissa pyöri pelkkä kahva, ruuvi ja terä pysyi paikoillaan.
Muoviosien laatu on hyvää, tukivarsien jäykkyys tuntui käsin väännelen samalta kuin xrayn hard osat.
Ruuvit on erinomaisia verratuna Xrayn ruuveihin, tätä ei tarvitse dremelöidä auki joka huollon yhteydessä.
Iskarit oli helpoimmat ilmattavat, mihin olen itse törmännyt (vertailu kohteina Yokomo, TLR ja Xray).
Diffien shimmi määrä on järjetön, mutta kaiketi niillä jokin järkevä tarkoitus on.
Mulla diffit on shimmattu edessä 1 ja 7, takana 0 ja 7.
Diffien shimmaus ohjeita video muodossa.
https://www.youtube.com/watch?v=hem7M1ohi-UMuita huomioita rakentamisesta:
Etupyörien hexien rollpinnit vaihdoin koko metallisiin arrowmaxin 1,5mm pinnit on hitusen väljät, että oikea koko on varmaan 1,7mm. Assolta löytyy oikean kokoiset osanumerolla 92064.
Keskidiffin ulostuloihin laitoin o-renkaita ettei koiranluut pomppaa paikoiltaan irroittaen samalla G-clippiä, joka pitää diffien pinjonit paikoillaan. Eteen yksi ja taakse kaksi.
Petitrc:een rakennus vinkkejä:
http://site.petitrc.com/setup/associated/SetupSheetsAssociatedRC10B64/B64_TipsTricks/Rakensin auton muuten paketin setuppiin paitsi keskidiffiin laitoin 500K öljyt. Nyt kun vielä kerkeäisi testaamaan autoa.
Kuviakin olisin laittanut, mutta tietokoneen käyttöjärjetelmä on niin vanha ettei kuvia saanut enää siirretyä dropboxiin.