Thanks omasta puolestani kannustushuudoille!
Stokkiluokassa päätin ajaa lipoautolla, joten annoin tasotusta läppiajassa muutaman kymmenyksen läppiajassa, koska auto puski ihan sikana. Chris ajoi kisat t-palaversiolla, jolla olisin itsekin ollut top5 vauhdissa helposti, mutta tuo olisi vaatinut enemmän aikaa eli pidemmät erävälit, koska autot ovat totaalisen erilaisia, ja mekkaustressi olisi ollut aika kova (erikokoiset renkaat/seokset jne). Tämä helpotti keskittymistä viriluokkaan joten otin tietoisen riskin auton kanssa, ja lisäksi testasin tulevia kisoja varten.
Finaaleissa oli stokissa uskomattoman huonoa tuuria, ajo ois riittäny tuollakin puskuvauhdilla korkeemmalle, mutta kuitenkin taas finaalissa, joista yhdessä keskeytys ja kahdessa alussa kolareita joissa jäin viimeiseksi.
Semmonen korjaus vielä, että molemmissa A-finaaleissa oli 3 Ripperiä :)
Nyt kun on taskussa jo 4 EM A-finaalisijoitusta, niin voinee suunnata katseensa seuraavaan isoon kilpailuun. :)
Tuolla vielä enkunkielinen raportti jonka tein redille:
http://www.redrc.net/2010/03/v-dezign-report-from-112th-euros/