Takahubin paikkaa ei ollut merkitty.
Se eteen.
Iskariöljyt vaikuttaa todella löysiltä.
Jäykistäisin molempia heti kympillä, ainakin jos kyseessä on UR öljyt.
Etuiskarit alapäästä sisäreikiin ja ylhäältä keskelle.
Diffit uusiks.
Eteen 4.000 ja taakse 1.000
Taka ylälinkin kiinnitys sisäpäästä alaspäin.
Sanoisin melkeinpä että alimpaan reikään.
Etupään camper todella pieneksi.
Sanotaan nyt vaikka 0,5
Maksimissaan 1
Uskallan väittää että tällähetkellä ongelmana on että perä sortuu kiihdytyksissä hieman alta ja keula lähtee hallitsemaan autoa johtuen iskarin asennosta ja todella jäykästä etudiffistä.
Suurimmat ongelmat varmasti kun yritetään mutkasta lähteä ulos.
Ilmeisesti ensin pitää ihan ok ja yhtäkkiä perä irtoaa varoittamatta.
Myös pohjan fleksiruuvit pahimmillaan jopa pahentaa ongelmaa... Eli tekee pidon rajasta vaan niin veitsenterävän että kun sen menettää niin se sitten kanssa lähtee, ja pidon takaisin saaminen ei tule sekään pehmeästi.
Suosittelen että laitat pohjan ruuvitkin pakettisäätöön.
Tällähetkellä setuppi on siis sellainen että keula ja perä ovat vain niin eriparia että toisaalla toimii ok ja taas jossain tilanteessa ollaan hyvin hukassa...
Tee muutokset jotka mainitsin niin suuntana on varmasti parannus.
Mutta älä tee puolittain, koska silloin edelleen jotkin asiat taistelevat liikaa keskenään eikä meikäläisenkään muutokset toimi niinkuin pitäisi.
Ps: Ihan lopuksi tuli mieleen vielä se yksi asia joka vain entisestään tekee homman mahdottomaksi nykyisellä setupilla. Lisäpainot auton takana.
Hyi hyi... heti pois.
Löysä iskari, kyseiset takalinkin paikat, etuiskarin paikat ja etudiffi + takana olevat puntit... Huh huh. Mä en pysyis tolla setupilla letkujen välissä ja hyvä jos kierrostakaan keula kohti menosuuntaa
Eli täys remontti ehdottomasti niin saat auton jolla voi keskittyä kierrosaikojen jahtaamiseen, eikä kaikki keskittyminen mene radalla pysymiseen.