Kirjoittaja Aihe: M-8 vs. TP-10  (Luettu 18958 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #120 : 02.10.05 - klo: 16.38 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Välillä kyllä tuntuu siltä että Turhala olisi aivan oikeassa!


Ainiin joo ku säki oot ollu niin hirveesti seuraamassa tilannetta.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #121 : 02.10.05 - klo: 16.46 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Välillä kyllä tuntuu siltä että Turhala olisi aivan oikeassa!


Ainiin joo ku säki oot ollu niin hirveesti seuraamassa tilannetta.


Mitäs tilanteesta olen jäännyt paitsi?  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #122 : 02.10.05 - klo: 16.46 »
Lainaus käyttäjältä: "artov"
HOKE HOKE HOKE PÄSSI PÄSSI PÄSSI

Suurin ero ajolava käyttäytymiseen sekä varikola olemiseen on se että turistissa pitää oikesti yrittää ajaa radalla eikä vieressä ja pää asiassa neljällä pyörällä... Touring auto pitää/voi säätää ja sillä on merkitystä .

Ei turistilla ajamisesta tulisi mitää jos APINALAUMA täyttis ajolavan ja huutelis mitä sattuu.. koska rataluokissa yritetään ajaa kilpaa eikä hyppiä sinne tänne miten sattuu, vois tulla melko määrä muovisilppua.  Jos M-8 erä kestää 45 niin siitä 15 min ollaan katollaan ja moottori on sammuksissa yhden 10 min, ei ihme että homman voi ottaa rennosti, kun erot on vartti tunnin luokaa.  :mrgreen:


Heitäppäs apinalaumapässi voltti.

Oikeen kunnon palikka löyty kun kehtaa haukkumaan ruveta. :?

Tule kokeilemaan minnesattuu hyppelyä. Se ei ookkaan ihan niin yksinkertaista hommaa mennä hypyissä ja kuoppasella radalla kovaa.

Ei voi muuta sanoa kuin että ihmetyttää kuinka tosissaan täällä jengi nää hommat ottaa...

Hirveetä hampaitten (ja varsinkin pipon  :mrgreen: ) kiristelyä.

Sit vielä jengi sanoo että mä vedän aina herneen nenään... Nyt ootte taas ymmärtäny asian väärin...
Mulla ei mee palkokasvit nenään vaikka kuinka yrittäisitte.
Vaikka joku palikka pässiksiapinalaumaksi tulisikin haukkumaan.

Katsokaapas kenellä kaikilla täällä herneitä ulos nenästä tongitaan.

 8)

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #123 : 02.10.05 - klo: 16.49 »
Hoke, kauanko oot ajanu kisaa? montako kisaa, montako vuotta?
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa kaosti

  • RSRCA
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #124 : 02.10.05 - klo: 16.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Hoke, kauanko oot ajanu kisaa? montako kisaa, montako vuotta?


Noniin.. Nyt tämä "väittely" menee jo virtuaalipippelin venyttelyn puolelle... Aina jollain on "isompi". Tää on oikeesti kun jostain CS-foorumin readers digest..

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #125 : 02.10.05 - klo: 16.57 »
Suomessa ei ole kuin kourallien kuskeja jotka oikeasti ajaa kovaa kuoppasella radalla. Muut tosiaan yrittää....

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #126 : 02.10.05 - klo: 16.59 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Salon ja Turun röykyissä jopa puolikulunut rengas toimii paremmin kuin uusi, koska uusi pitää liikaa jolloin kaatuu jo pelkästä pidosta.

Treeneissä voi sitten ajaa erilaisella renkaalla joka ei kulu yhtäpaljon...


Täs on näitä syitä siihen, miks se taso on mitä on.. tehään hommat vasen käsi taskus.
---

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #127 : 02.10.05 - klo: 17.05 »
Ko. henkilön kommenteista vain vois luulla että kyseessä on kovinkin kokenut ja kisoja kiertänyt kaveri. Mun mielestä ton mölöttämisen vois lopettaa täällä foorumilla eikä vedota luulo ja kuulopuheisiin jos ei oikeesti tiedä mistä on kyse.... Ennen kuin tekee itsestään vieläkin pellemmän kuin on jo tehnyt, jos  mahdollista;)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #128 : 02.10.05 - klo: 17.05 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"

Täs on näitä syitä siihen, miks se taso on mitä on.. tehään hommat vasen käsi taskus.


 :mrgreen:

Poissa AkiM

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #129 : 02.10.05 - klo: 17.05 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"

Täs on näitä syitä siihen, miks se taso on mitä on.. tehään hommat vasen käsi taskus.


No toivottavasti M8 luokka saa uusia parempia kuskeja ens kaudelle et tasokin nousis...  :wink:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #130 : 02.10.05 - klo: 17.07 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Salon ja Turun röykyissä jopa puolikulunut rengas toimii paremmin kuin uusi, koska uusi pitää liikaa jolloin kaatuu jo pelkästä pidosta.

Treeneissä voi sitten ajaa erilaisella renkaalla joka ei kulu yhtäpaljon...


Täs on näitä syitä siihen, miks se taso on mitä on.. tehään hommat vasen käsi taskus.


 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ei herranjumala miten pihalla oot...
Mä oon sitten tasoltani huono/hidas kuski... Niin olin Kauden päätöksessäkin (Turussa) vaikka puolikuluneilla renkailla ajoin koko päivän.

Rupee jo itkunsekasta naurua pääsemään tollasten kommenttejen jälkeen.
Vaihtele vaan renkaita kokoajan uusiin ja treenaa niillä uusilla... Mä meen radalla silti kovempaa.
Ja sille et mahda mitään.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #131 : 02.10.05 - klo: 17.08 »
Lainaus käyttäjältä: "AkiM"
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"

Täs on näitä syitä siihen, miks se taso on mitä on.. tehään hommat vasen käsi taskus.


No toivottavasti M8 luokka saa uusia parempia kuskeja ens kaudelle et tasokin nousis...  :wink:


 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Aivan... 8)

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #132 : 02.10.05 - klo: 17.13 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Ei herranjumala miten pihalla oot...


Jep, et ilmeisesti itse ymmärrä miksi autoa pitää säätää ja miksi ne renkaat ovat vapaat? Miltä kuulostaisi ratapuolella, että renkailla ei voi ajaa kun auto kaatuu. LOL

Mutta tässäpä näitä eroavaisuuksia näiden kahden eri luokan välillä tulee.
---

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #133 : 02.10.05 - klo: 17.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Ko. henkilön kommenteista vain vois luulla että kyseessä on kovinkin kokenut ja kisoja kiertänyt kaveri. Mun mielestä ton mölöttämisen vois lopettaa täällä foorumilla eikä vedota luulo ja kuulopuheisiin jos ei oikeesti tiedä mistä on kyse.... Ennen kuin tekee itsestään vieläkin pellemmän kuin on jo tehnyt, jos  mahdollista;)


 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Minä en vetoa kuulo/luulopuheisiin.
En todellakaan...

Mitä ihmettä kisakokemus tuosta sanoo...
Paikalla on silti tullut oltua jo 80 luvun loppuluolelta.
En siis ole toimintaa nähnyt, enkä tiedä mitään...

Mitä kisakokemukseen tulee niin ensinmäinen kisa tuli ajettua tänävuonna Lavangon avauksessa... MITÄ SITTEN...
Se ei edelleenkään vaikuta siihen kuinka paljon olen tiukkapipoisuutta päässyt seuraamaan.

Pelle olen varmasti ja ylpeä siitä... Moni kuvittelee olevansa jotain muuta... No kyllä se teikäläisillekkin joskus valkenee.
Olen siis pelle, apina, pässi ja kaikkea muuta mitä nyt ei mieleen muistu...
Kokematon vasenkäsi taskussa ajava huonotasoinen kuljettaja koska olen kisannut vasta tämän kauden...
No kisoissa mukana kiertäneet (esim AkiM) sen tietää.
Ei siis huonosti loppujenlopuks... Pitääpä ottaa toinen käsi taskusta ja lopettaa taskubiliksen veivaus niin vois vähän kovempaa se autokin liikkua.
Ainiin ja jokaiseen erään uudet fillarit alle... Myös treeneihin.

 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Ei hitto ei jaksa enää... Tulee jo vatsanväänteitä nauramisesta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #134 : 02.10.05 - klo: 17.21 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Ei herranjumala miten pihalla oot...


Jep, et ilmeisesti itse ymmärrä miksi autoa pitää säätää ja miksi ne renkaat ovat vapaat? Miltä kuulostaisi ratapuolella, että renkailla ei voi ajaa kun auto kaatuu. LOL

Mutta tässäpä näitä eroavaisuuksia näiden kahden eri luokan välillä tulee.


 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Liikaa pitoa voi krossissa olla ja onkin erittäin usein.
Siksi rengasta leikellään, ja vaihdetaan jopa kuluneempaa alle jotta tökkiminen loppuu.

Ainiinjoo ja säätämisestähän mulla ei kanssa oo hajuakaan...
 :mrgreen:  :lol:

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #135 : 02.10.05 - klo: 17.22 »
Lainaus käyttäjältä: "artov"

Huvittaa katsoa kun porukka M-8 luokassa laittaa moottoreihin pilleihin (lisää tehoa)yms yms s*****asti rahaa, ja sitten ollaan renkaat taivasta kohti joka toinen kierros..
Tuskinpa itse olisit tassut maassa kokoajan....
Tähän voisi sanoa että toiset tykkää rollaattoreista toiset jostain repäsevästä kuten polttiscrossi.. :wink:

Poissa Turhala

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/~turhala
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #136 : 02.10.05 - klo: 17.28 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

En siis ole toimintaa nähnyt, enkä tiedä mitään...
Pelle olen varmasti ja ylpeä siitä...


Selvähän se, mutta vielä kun ymmärtäisit olla hiljaa asioista joita et ymmärrä. Tämä vaatii tosin ymmärrystä.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #137 : 02.10.05 - klo: 17.28 »
Kaikenlaisille ihmisille on tilausta, sullekkin paikka siis löytyy;)

Mitä enemmän on kisoja kiertänyt niin sieltä sitä kokemusta tulee ja luulot usein osoittautuvat vääriksi.

Pääasia ettei kaikki ole samanlaisia. Tietynlaisia :D ;)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #138 : 02.10.05 - klo: 17.30 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Välillä kyllä tuntuu siltä että Turhala olisi aivan oikeassa!


Ainiin joo ku säki oot ollu niin hirveesti seuraamassa tilannetta.


Mitä en ole seurannut?  :mrgreen:

Olitko sä Hoke ajamassa imatralla kesällällä päivä ennen kisoja?  :wink:

Mä en kyllä ymmärrä miksei siellä korokkeella voi pitää turpaansa kiinni, niille nostajille ei ainakana tarvitse sieltä ylhäältä minusta huudella!

Itsen en tänä oikeeaan aiheeseen oiken voi enenpää sanoa, kun en oikein tuota TP-10 luokkaa ole ajanut!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #139 : 02.10.05 - klo: 17.33 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Välillä kyllä tuntuu siltä että Turhala olisi aivan oikeassa!


Ainiin joo ku säki oot ollu niin hirveesti seuraamassa tilannetta.


Mitä en ole seurannut?  :mrgreen:

Olitko sä Hoke ajamassa imatralla kesällällä päivä ennen kisoja?  :wink:


Et ole seurannut tilannetta jossa on huudettu...

Enkä ollut Imatralla ajamassa ennen kisoja. :wink:  :wink:  :wink:

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
M-8 vs. TP-10
« Vastaus #140 : 02.10.05 - klo: 17.34 »
Naks, lukkoon meni ja avaimet on yhtä kateissa kun setup siihen lukkoon.

Tämä keskustelu ei hyödytä mitään osapuolta, kukin ottakoon opiksi jatkossa.

/ylläpito/
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest