Junnu pitkästä aikaa crossissa.
Kiitokset järjestäjille hienosta kisasta. (sääkin suosi, kun ei näköjään oltu kiroiltu talkoissa
)
Kun näimme kisaradan, niin tuli mieleen pääsuoran lyhentämisestä se, kun se aikoinaan vaadittiin pidennettäväksi, ettei tule kolarisumaa.
Nyt kisan jälkeen voi todeta: "Ratahan oli aivan loistava oivallus!"
Pitää muistaa, että se oli nytkin sama kaikille.
Ainoa huomautus siitä, ettei jo lauantaina lähtöpaikat olleet samat kuin sunnuntaina.
Itselläkin oli aikoinaan käsityksenä se, että lähdön pitää olla suoralla.
Kun sitten parissa touringkisassa näki sen, kun ekat autot lähtivät jo kurvin takaa, ja näin vältyttiin kolareilta, koska lähtöväli saatiin suuremmaksi.
Raikkaan Tony siitä sanoikin: "Pitää niillä alkuerien ajoillakin joku merkitys olla!"
Hyvin perusteltu!
Kapinoissa viimeksi olikin jo rata, jossa ei ns. suoraa ollut lainkaan, ja ratahan oli vallan mainio! (kukaan ei lähtenyt suoralta)
Niin, radasta vielä, se "pyykkilautaosuus" toi oman mausteensa rataan, ja levensi sitä juuri siltä kohtaa, sekä otti suoralta alkuvauhtia pois.
Itse kisasta:
+ B4 pelasi koko päivän ilman mitään huoltoa (pl. puhdistus pölystä, ja normi tarkastukset)
+ JConcept BJ4 WE pelasi koko päivän ilman mitään vikaa
(ikää kait 4-5 vuotta, servo 7v. vanha, säädin 3v., vastari teipillä kasassa, mutta akku
ihan uusi....LiPo)
+ Yksi rengassarja koko päivän nelkussa
(takarenkaat jo lauantain takatuupparissa päivän käytössä olleet)
+ Nelkussa yksi akku koko päivän käytössä (se ainoa)
Onnittelut Jarnolle ja Christerille mestaruuksista!!!!PS. Ihminen ei ole suunniteltu aurinkopaneeliksi (ketkä näkivät, ymmärtävät, itse tunnen vielä monta päivää sen)