Voisko joku kertoa, mitä eroa revolla ja summitilla on?
Rakensin aikani kuluksi Summitista E-Revon näillä osilla:
Combo:
- Hobbywing Xerun M6B Combo 1/8 Car (Sensored) (Blue) COMBO-M6B(BLUE)
Alusta:
- Traxxas Revo Progressive 2 Rocker Arm Set (TRA5358)
- Traxxas Shock Springs (std. front 120mm) (Silver - GTR 4.9) (2) (Revo) (TRA5442)
- Traxxas Shock Springs (std. rear 120mm) (Blue - GTR 5.9) (2) (Revo) (TRA5444)
60wt öljyt sisälle muuten vakioiskareihin.
Kori&Siipi:
- Traxxas ProGraphix Body w/Decal (E-Revo) (TRA5611X)
- Traxxas Exo-Carbon Revo Wing (TRA5446G)
- Traxxas Revo Body mounts, front & rear (TRA5314)
- Traxxas Revo Wing Mount Includes Hardware (TRA5411)
Renkaat&Vanteet: [Edit: nämä vastaavat kooltaan Revon orkkis Gemini Wheels/Talon Tyres pakettia]
- Pro-Line F-11 3.8" 17mm 1/2" Offset Wheels (PRO2742-03)
- Pro-Line Shockwave 3.8" All Terrain Monster Truck Tires (PRO1193-00)
Tarkoituksella kevyet renkaat ja vanteet, eikä BigJoe tms. rengastusta, koska autoon jäi Summitin lukolliset diffit muovivetareineen, joiden kestävyys rajallinen. Renkaissa kierros Gorilla-teippiä sisällä, niin ei pullistele niin kovasti.
Summitin puskurit jätin toistaiseksi ennalleen, voishan tuohon Revon puskimet hommata:
- Traxxas Bumpers Front and Rear (Black) (TRA5335X)
Kuten tuossa aiemmin mainittiinkin, niin diffit ja vaihteisto pitäisi vielä vaihtaa, jotta saisi aidon Revon. Revon diffeihin saisi sitten teräsvetaritkin kiinni. Mutta tuossapa ne erot käytännössä on.
Kuvassa siis matala Summit vai onko tuo nyt alennusvaihteistolla ja lukoilla varustettu E-Revo. Korissa suojamuovi päällä, kun lopullinen väri vielä puuttuu.