Ensimmäiset akulliset takana. Autoa sai laittaa reilusti matalammaksi, että sillä oli hyvä ajaa, porasin iskarin alapään kiinnityksille uudet reijät, jotta ulosjoustoa sai pienemmäksi ja samalla maavaraa alemmaksi. Laitoin 60 öljyt eteen ja taakse, ihan hyvä, muita en kerennyt kokeilla, olisi saanut olla hieman jäykemmät jousetkin. Renkaan kaaria, etenkin edestä sai leikellä aika reilusti pois, takana renkaat alkaa jo hiomaan koria, joten paljon alemmaksi sitä ei enää voi laittaa, ehkä myös sisäänjoustoa voisi rajoittaa.
Servosaverin kiristys, ohjauspalojen siirto taakse ja aavistus drmelointiä ohjauspalasta, niin kääntyvyyttä tuli huimasti lisää, edelleenkään veto päällä kääntyvyys ei ole kovin hyvä. Akku kannattaa laittaa "eteen".
Orkkis kone on aika kesy. Toisaalta se kuuluu "ajatukseen", mutta hieman enemmän tehoja kaipaisin. Kokeilen Stanu/poro- turistin sähköjä, katsotaan tuleeko vaan vaikeempi ajaa. vakio koneen "kulutus" tuntui myös aika ihmeelliseltä, 5000 LiPo:lla ei kovin pitkää ajoaikaa tullut ja akut kävi jo lämpöisenä, vaikka koneessa ei kummoisia tehoja ole?