Ihan hyvä
Mitä rata-ajoon tulee olen koko kesänä rikkonut yhden alatukivarren edestä valliin ajon tuloksena ja taivuttanut muutaman saranatapin, jotka olen taivuttanut takaisin
Siten uskoisin, että kestää parkkisajelutkin tosin hyvin, mutta vaihteisto ja sen komposiittimuovirattaat voivat tietty olla hieman alttiita pienille kiville, muualla voimansiirrossa tuskin tulee isoja ongelmia. Eli puhtaalla parkkiksella, niin hyvä tulee!
(itse ajelin aikoinaan Kyoshon keppivetoisella supertenillä parkkiksilla frendien kaa ja hyvin kestivät)
GT2:sta ei kauheesti osata vielä sanoa mikä on auton suorituskyky/ero käytännössä verrattuna GT1:een mutta ainakin moottorista on odotuksia plus se, että auton moottoriosasto koostuu standardi krossarin osista eli moottoripukit ja aluslevyt sekä kytkin ja 40mm vauhtipyörä erona nykyiseen. Tietysti pidempi alusta (ST) lupaa entistä paremman skaalanmukaisuuden ja vakaamman menon. Plussaa on, että autossa on vanttiruuvit ja etujäykkäri valmiiksi taaimmaisen lisäksi, mitä GT1:ssä ei ole, sekä voimaservot. Mutta jos GT1:n hinta on edullien niin mikä ettei! Se voi olla että itse ajelen vielä sillä ensi vuonnakin, en vielä tiedä...aika (myös kierrosaika :)) näyttää..
Mitä koreihin tulee kaverit ovat käyttäneet muiden valmistajien koreja myös. Esim. uusi Proline on hieno ja käy heittämällä GT1:een.