Noihin mainittuihin pakkiongelmiin voi auttaa se kaasutrimmin pieni säätö, vaikka noparin kalibrointi olisikin tehty täysin oikein. Jotkut noparit on todella tarkkoja siitä ohjaimen neutraaliasennosta ennen kuin pakki lähtee toimimaan.
Tätä noparia kalibroidessa neutraalikohta määritetään ensimmäisenä, eli kaasuvipu on siis todennäköisesti ollut levossa jonkun aikaa tai palautettu kaasulta keskiasentoon. Pakittaessa on taas yleensä painettu ensin jarrua ja sitten palautettu vipu keskelle. Jos kaasuvivun jousi ei palauta jarrulta prikulleen samaan kohtaan, ei nopari välttämättä aina tulkitse kaasun olevan neutraaliasennossa ja pakki ei toimi.
Huippuradioilla tämmöistä ei tietenkään pitäisi esiintyä, mutta itsellä varsinkin Acomssin radiot ja Losin nopari oli semmoinen yhdistelmä, jolla kaasutrimmin sai säätää kalibroinnin jälkeen tarkasti pari pykälää plussalle, että pystyi pakittamaan. Myös Spektrumin DX3S:llä olen huomannut neutraaliasennossa pientä "klappia". Kannattaa kalibroinnin jälkeen vähän heilutella kaasuvipua ja seurata sitä noparin valoa, mistä näkee, että vipu todella palautuu aina neutraalille. Jos ei onnistu, voi noparista koittaa säätää "Neutral Range"-asetusta suuremmalle.
Acomsseissa taisi myös olla semmoinen hieno ominaisuus, että epan säätäminen vaikutti myös neutraaliasentoon ja sitä piti sitten korjata taas trimmillä...