Tilasin tuommoiset piirun verran päälle 4 välityksellä olevat rattaat, mutta autossa on tällä hetkellä välityksenä murto-osan alle 3.
Mahtaako tuolla kolmosella kehdata lähteä kokeilemaan tuohon TSS-10:iin, vai vaihdanko suosiolla tuonne nelosen päälle?
Sitten vielä sellainen, että miten nuo noparin säädöt kannattaisi laittaa? Kun kokemusta ei ole vielä touringista yhtään (hieman kävin testaamassa sähköjen toimivuutta asfaltilla), niin mitkä olisivat hyvät lähtökohdat, mistä voisi lähteä säätämään sitten tarpeen mukaan?
Noparina siis tuommoinen SpeedPassionin Reventon Pro (0-ennakkoasetuksella tietysti) ja moottorina se LRP:n 17,5T.
Renkaiden yms säädöt varmaan kannattaa lähteä tutkailemaan tässä topicissa olevien kuskien säätöjen mukaan, tai ainakin sinne päin, arvelisin :)