Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - kenzu

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 10
121
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 15.02.14 - klo: 20.13 »
Dejani puhuu nyt tossa siitä mun autosta. Eli sä tarvitset ne erillaiset sivupalat mitkä on mulle tehnyt  ja se on nyt ymmärtänyt väärin ton diffi asian.
Tilaa vaan se niillä erilaisilla sivupaloilla ja 30mm kiinnityksellä. Et tarvitse sieltä mitä kardaania (dogbone) koska voit käyttää niitä omia.


122
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 15.02.14 - klo: 11.08 »
Ajattelin jos toteuttaisi ton vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan niin että laittais joka kulmaan oman moottorin ja noparia.
 :wink:

123
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 15.02.14 - klo: 00.29 »
Ei tartte mennä.
Eli otat siitä sen rattaan pois mikä siinä nyt on ja laitat tilalle spurrin.
Tiiviste olis tietenki hyvä vaihtaa uuteen.

Lisäsin tohon edelliseen viestiini linkin...

124
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 15.02.14 - klo: 00.19 »
Ihan identtinen ratkaisu kuin mulla.
Eli välit 20/53. Pinjoni sielt kershawilta. Spurrista ei tietoa mistä löytyy.
Alzalta se keskidiffikitti missä 30mm moottorinkiinnitys väli. (pitää sanoa erikseen eli ei voi tilata suoraan sivuilta)
Sit ne pukin sivupalat ilman runkoon kiinnitystä varten tehtyjä kiinnitysreikiä. Ne pitää sit tehdä siihen itse.
Sit se itse diffi pitää tilata.. Itseasiassa sulla on sellainen jo siellä alkuperäisessä "vaihde"laatikossa.

Tosta se spurri http://m.ebay.com/itm/390765690207?nav=VI
Toivottavasti toi vaan kestää. On kyll aika rimpulan näköinen. Enkä ole itse viel päässyt itse testaamaan.

125
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 14.02.14 - klo: 23.38 »
Okei. Se beasti on varmaan se mikä mulle olis pitänyt tulla :grin: eli se on 910kV??
Siinä kershawin pukissa on sit ilmeisesti jotkut välitykset itsessään. Ainakin mitä kuvista katselin.
Luulen että toi vois tässä projektissa olla helpompi vaihtoehto. Toi Alza on aika hankala tohon autoon ja sit viel 8ässä ja toi moottori hankaloittaa tilannetta entisestään.

126
http://www.rcm.fi/1052-01-proline-sand-paw-2-0-2-2-sand-truck-rear-tires.html
Näillä mennään... Jätin insertit kokonaan pois koska olivat todella tuhdin oloiset. Toimii mun mielestä hyvin.

127
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 14.02.14 - klo: 23.02 »
Mcly  :police: On mulla kaapissa lisää tassuja ja hexejä  :grin:

128
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 14.02.14 - klo: 22.57 »
Olen mä silloin ajanut sitä 8ässänä kun se Super 5sc mutta en ku se on XL Savagen mitoissa.
Enkä myöskään ole ajanut sitä tolla Alzan keskidiffillä. Mutta silloin siitä hajosi aina jotain just tuolta laatikosta.
Vaikka kuinka oli simmattu ja täynnä hipo osaa.

Tossa Superissa on jo kaikki Super HD ja bulletproof osat vakiona.

129
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 14.02.14 - klo: 22.46 »
Ei mahdu 18t, ottaa takuuvarmasti kiinni kardaania. Mitä spurria meinasit käyttää?

Dan muuten ehdotti mulle 45T pinionia 780 kV -moottoriin. Mitäköhän sellaisen pinionin kanssa kävisi? :)

Unohdit varmaan ilmoittaa että sulla ei enää ole keskilaatikkoa.

130
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 14.02.14 - klo: 22.43 »
Juurikin noin että pieni pinjoni tuo moottoria alaspäin ja sen takia osuu keskidiffiin akseliin /kardaaniin.
Isoin spurri mitä tohon vorzan/savagen diffiin löytyy on 53 ja sekin on valmistuksesta poistuneen hellfiren optio osa.

Ja mitä noihin vetareihin tulee niin itsellä ei ole ollut mitään ongelmia.. Kiertynyt maks 45astetta ja loppunut se kiertyminen siihen.
Niinkun sanoin poikki en ole saanut ja vääntynyt ainoastaan ajovirheitten takia mut samalla on kyllä tukivarretkin hajonneet.

131
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 14.02.14 - klo: 22.17 »
Oon pahoillani että en jaksa noita sun 1038 "heittoa"...  :wink:

Vai vetarit ei kestä. Kyllähän ne alkuun vääntyy/kiertyy (voi naputtaa suoriksi eikä ne loputtomiin jaksa kiertyä) mut enpä ole koskaan nähnyt/saanut niitä poikki. Ihan normi kulumista vaan ollut havaittavissa.

132
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 14.02.14 - klo: 21.39 »
Ei mahdu 18t, ottaa takuuvarmasti kiinni kardaania. Mitä spurria meinasit käyttää?

Emppu... Luulis että sun pätemisen määrällä tietäisit mitä aivan liian pitkät välitykset aiheuttaa...

133
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 14.02.14 - klo: 17.56 »
Itsellä oli kans noi samat moottorit mielessä. Tilasin 910 mutta lähettivät vahingossa 780.
Mikä loppujenlopuksi oli parempi välitykseen suhteen.
Itsellä nyt välitykset 20/53 ja pelkään että nekin on liian pitkät.

134
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 14.02.14 - klo: 16.01 »
Lisään kaikki tänne ja laitan Dejanille viestiä että kaikki menee oikein.
Jos tilaat moottorin niin se pitää olla pienellä kV luvulla.
Jos joku nyt kerkee niin vois nopeasti laskea noi välitykset.
Muistakaa vaan että keskilaatikon välitykset häviävät tolla alzan keskidiffillä.
Laitan listaa osista heti kun kiireiltä kerkeen...  :grin:

135
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 13.02.14 - klo: 21.35 »
Jokos kohta saat pakettisi takaisin??
Tahtoo kuulla kommentit ensitesteistä.

136
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 12.02.14 - klo: 19.48 »
Heh heh... vähän meni ohi. Olis pitänyt lukea tarkemmin.
Itse en ole vielä henkilökohtaisesti ymmärtänyt mikä noissa traxxasin ( E-revo ja E-maxx karvattomissa) maksaa.
900€ suomessa.

137
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 12.02.14 - klo: 19.21 »
Heh. Noilla hinnoilla saa jo moottorinkin mukaan ulkomailta.

138
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 12.02.14 - klo: 18.24 »
Aika huonosti kukaan myy castlea suomessa.
Veikkaan että saat nopeammin ja halvemmalla ulkomailta tilaamalla.

http://rc10.fi/index.php?topic=74435.0

139
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 10.02.14 - klo: 21.38 »
Neuvokaas tampiota maalauksessa..

Kerrankin jätkä puhuu asiaa...  :grin:

140
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 09.02.14 - klo: 22.28 »
Jep toi on se alzan valmistama. 30mm moottori kiinnityksellä. Eli noille isoille moottoreille. Noissa tehottomissa se on 25mm  :grin:
Ja niinku aikasemmin sanoin niin se ei käy suoraan tohon super 5sc autoon vaan vaatii erillaiset sivulevyt.
voin kyllä auttaa sua tilauksessa jos päädyt tähän malliin.

Ja onhan noi akut aika teinit vaik luulis että tohon hintaan ne olis ihan aitoa hiilikuitua..  :wink:

141
Traxxas / Vs: Traxxas E-maxx
« : 09.02.14 - klo: 14.10 »
Nopaton mies...  :grin:

142
Traxxas / Vs: Traxxas E-maxx
« : 09.02.14 - klo: 13.56 »
Siis älä koko suojaa ota pois vaan vain se kansi joka on yhdellä ruuvilla kii. Sillee mulla on. just sen takia et se ESCin johto menee nätisti siitä.
Jaa sillä tavalla.. Ei se kyl huono idis olis.. Ja siis tällä hetkellä tuo on 3:lla kiinni ja kaikki ne on spurrin takana joten ei ne ees nää  :grin: Mutta voishan sitä ehkä laittaa ne kiinni jollain muillakin.. kunhan olis avattavissa 2.5mm avaimella..

No ne uppokannat on kyl yleensä 2mm kuusiolla.

Miksi sinäkin kenzu vihhat sinistä?? :grin:

Voisin ite leikellä vesileikkurilla joskus tuommoisen FLM tyyppisen alustan ja eloksoida sen oikee räikeen siniseksi. Ja samoin FLM bulkit värjätään siniseksi ja tukivarret ja kaikki mitkä vaan voi eloksoida :grin: :grin:
Vetarit ja ruuvitkin maalataan siniseksi :grin: Pyritään siihen että ei ole yhtään kirkasta tai minkää muun väristä osaa kuin sinistä :evil:

Ja nimetä se G-maxxiks?

143
Traxxas / Vs: Traxxas E-maxx
« : 09.02.14 - klo: 13.54 »
Miks ei tota gayblue servoa ole vieläkään teipattu mustaksi?? :grin:
:grin: Teen sen vaikka sitten tänään ilalla ? Kelpaako herralle ns. "hilikuitu" pinta  :smiley:
Aika teini...  :wink:

144
Traxxas / Vs: Traxxas E-maxx
« : 09.02.14 - klo: 13.37 »
Miks ei tota gayblue servoa ole vieläkään teipattu mustaksi?? :grin:

145
Niin rauhassa että ei ees tarvinnut haastatella???  :grin:

146
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 09.02.14 - klo: 12.09 »
Pari kuvaa kuinka tiukka sovite on saada toi 1/5 moottori oikeilla välityksellä mahtumaan.
http://aijaa.com/akvCW0
http://aijaa.com/YJeRsS
http://aijaa.com/MS66C5
Kuvasta näkyy kuinka moottorin jäähdytysrivat ottavat kiinni.
Samoin spurri mikä on nyt isompi niin on tehnyt itselleen tilaa skidplateen.

147
Traxxas / Vs: Traxxas E-maxx
« : 08.02.14 - klo: 21.26 »
Milläs tavalla tohon saa isompaa konetta kiinni??
Sullahan on nyttenkin jo kone melkeen kiinni askissa, ja isoissa koneissa noitten kiinnitysreikien väli on 30mm ja sulla on nyt tossa pukissa 25mm väli...

148
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 08.02.14 - klo: 09.33 »
Voin laittaa Dejanille (Alza) viestiä että tietää laittaa tarjoukseen kaikki oikeet osat.

149
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 08.02.14 - klo: 01.36 »
Mietippä sit kans kun tosta hajoo jotain.
Ratas akseli ym. Joudut tilaamaan koko uuden laitoksen.
Sitten toi tulee vaan kahdella ruuvilla per puoli runkoon kiinni.
Sit toi on aika hurjan näköinen siinä vaiheessa kun se kilon painava moottori roikkuu tuollta ylhäältä.
Jotenki aika hepposen näköinen toi moottorin kiinnitys kohta. Vai? Ei
Sitten tossa ei enää ole diffiä. Mites tollanen slipperi kestää 8s tehoja.
Nää on vaan mun oletuksia. Ei ole minkäänlaisia kokemuksia kyseisestä tuotteesta että älä nyt vaan mun puheisista tee mitään johtopäätöksiä. Selaa jos löydät juttua tuotteista.  Mut tuolta joudut jokatapauksessa tilaamaan pinjonit koska muualta en ole löytänyt. Itsekkin asioinut useasti Dan Fisherin kanssa. Itse en lähde kehumaan kyseistä herraa...

150
HPI / Vs: HPI Baja Super 5SC Flux 1/5 RTR
« : 07.02.14 - klo: 19.36 »
En ihan hirveesti luottaisi noihin kershaw tuotteisiin.
Mulla ainakin sellainen kutina että on ihan täyttä kuraa.
Jotenki noi näyttääkin huonosti työstetyiltä vaik noi kuvatkin kyll kaikista tuotteista on tosi huonoja.

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 10