Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - LorenttioRC

Sivuja: 1 2 [3] 4
61
Vaikka en kerhoon kulukkaan vastaan silti. Kuten jo tuolla aijemmin kerroinkin on ruvennut kiinnostus radalla ajoa kohtaan kasvamaan. Sain ihme kyllä luvan (myös sponssausta) uuden auton ostoon, jolla olisi sitten tarkoitus ajella talvikausi sisäradalla. Tällä hetkellä auto vaikuttaa paljolti 4wd corrilta (losi), joten mahdollinen rata vantaalla olisi ehdottomasti lähin. Autolla matkaa kertyisi kohtuullinen 35-40 min. Pääsisin siis aina välillä ajamaan ja saattaisin liittyä kerhoonkin. Toki toivon, että rata olisi mahdollisimman mukava ja aloittelija ystävällinen, ettei olisi mahdollisuutta törmätä kovaa tolppaan. Joten kannatan ehkä enemmän Anttilaa.

62
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 01.10.11 - klo: 12.10 »
Mukana tuleva laturi ei pilaa akkua millään lailla, lataus vain kestää juuri tuon mainitsemasi 8 tuntia. Itse en ainakaan sellaista jaksaisi odottaa, en ole edes kokeillut mukana tulevaa laturia. Kannatta todellakin ostaa heti alkuun jokin pikalaturi. Niin, kuin jo eilen sanoin, silloin ehdottamasi laturi on ihan hyvä, jos haluat pikalaturin mahdollisimman halvalla. Pidemmän päälle kuitenkin suosittele, että ostat älylaturin, kuten graupner ultramat 14+:an http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/lennokit-akut-ja-laturit/graupner-ultramat-14-plus-6464 tai tämän http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/veneet-akut-ja-laturit/expert-ld-15z-r01004. Tuo jälkimmäinen vain tuntuu olevan halvan hintansa takia aina loppu.
Ja jos nyt kuitenin päädyt pelkkään nimh akkuja latavaan pikalaturiin ja halua sen sen samasta kaupasta, kuin auton. Osta nämä: http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-sahkoautot/traxxas-stampede-vxl-2wd-110-rtr-trx423607  http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-akut-ja-laturit-laturit-nimh-nicd-laturit/logic-nx85e-vector-ac-dc-laturi-09nx085 Auto on nyt tilapäisesti loppu, mutta varmasti tulee taas kohta varastoon.

onko kellään kokemusta peden mukana tulevasta laturista. tai ees muista traxxasin autojen mukana tulevasta laturista. oon jostaki kuullu että ne laturit pilaa koko akun ja sitte kestää joku 8 tuntia ladata sitä akkua. että oisko esim semmonen pikalaturi parempi ku se normi laturi.

63
Kyllä silti voi auttaa, vaikka kysymy ei ole oikeassa paikassa.
Minä ainakin ymmärsin, mitä laturia arttul tarkoittaa. Omistan kyseisen laturin ja se on ihan ok, lataa nimh akut noin tunnissa. Jos tuollaisen aijot ostaa tarvitset lisäksi tamiy naaras-traxxas uros adapterin. RF:lta ei löydy vastavaa. Suosittelen, että kuitenkin ostat heti RF:lta älylaturin, joka pystyy lataamaan myös lipot, kun niihin siirryt. Itselle kävi juuri niin, että jouduin myöhemmin ostamaan graupnerin ultramat 14+ laturin. Olisin siis säästänyt, jos olisin jo aikoinaan ostanut tuon ultramatin. Jos älylaturi ei millään mahdu butjettiisi, ei kahdesta kaupasta tilaaminen niin paha juttu ole ja olen itse maksanut tuosta laturista n. 30?, joten hintakin on halvempi.

64
Yleinen keskustelu / Vs: Omat RC-Videot
« : 30.09.11 - klo: 16.26 »
Oikein hyvä aijemmista videoistasi yhdeksi koottu tiivistys. Vaikka oli pitkä jaksoi katsoa kokonaan, kun oli noin monipuolinen.  :smiley:

65
Laitetaan nyt vaikka tänne.
Tamiyasta siis meni eilen tuo vakio harjallinen motti ja nyt on vielä tuo radalla ajaminenkin alkanut kiinnostaa. Joten tällä hetkellä minulla on kaksi vaihtoehtoa mitä teen tuolle tamiyalle:
1: Jätän auton hyllyyn lojumaan, koska harjallisen motin laittaminen ja pihassa ajelu ei innosta, kun on tuo spede.

Älä turhaan rakenna, auto ei tule ratakelpoiseksi. Meillä on yksi DF02 hyllyssä, se ei kestä tehokkaampaa konetta. Eikä ajo-ominaisuuksista tule hyviä. Pihasuttauspeli.
Ero krossariin on yhtä suuri kuin TT01:llä turistiautoon.

Tätä vähän arvelinkin, taitaapi jäädä tuonne hyllyyn lojumaan. Pitää sitten joskus myöhemmin ostaa laatuvalmistajalta kit tai arr malli ja ostaa siihen kunnon sähköt.

66
Laitetaan nyt vaikka tänne.
Tamiyasta siis meni eilen tuo vakio harjallinen motti ja nyt on vielä tuo radalla ajaminenkin alkanut kiinnostaa. Joten tällä hetkellä minulla on kaksi vaihtoehtoa mitä teen tuolle tamiyalle:
1: Jätän auton hyllyyn lojumaan, koska harjallisen motin laittaminen ja pihassa ajelu ei innosta, kun on tuo spede.
2: Yritän tehdä siitä ratakelpoisen, nimittäin uutta autoa en ainakaan saa tämän vuoden puolella ostettua. Eli heitän muovi laakerit jorpakkoon pyöristä ja laitan tilalle kuulalaakerit. Laitan ei öljytäytteisten ja muovirunkoisten iskarin irvikuvien tillalle nämä http://www.racingfactory.fi/tuotteet/3RACING-OPTIO-OSAT-Tamiya-DB01TRF501/DB01-01V2LB-Aluminum-Oil-Damper-Set-Ver-2-For-DB-01-108892. Laitan siihen butjettiharjattoman esim. tämän http://www.modelsport.co.uk/etronix-photon-1-10-brushless-system-9.0r/rc-car-products/39695 kiinan tekeleen. Pöllin radiot spedestä.  Ja tarvittaessa korvaan heikot osat kuten etuiskaritornin alumiinisella osalla. Tulisiko tämän kanssa satunnaisesta ajelusta sisäradalla mitään? Ehkä pääkaupunkiseudulla olevalla radalla voisin välillä käväistä, jos sinne rata tulee tulavaksi talveksi ja sitten joskus harvoin LRP-areenalla.

67
Eilen tamiyan vakio harjallinen 2008 vuodelta peräisin oleva motti sano ittensä irti hienoin savuin.

68
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 18.09.11 - klo: 19.25 »
Korjasin stampeden vakioservon, vaihtamalla siihe tamiyan servosta yhden rattaan rikkoutuneen tilalle. Tamiyan servon moottori on nimittäin mennyt rikki, joten servo oli hyvä rattaan luovuttaja. Laiton sen graveliin kiinni ja korjailin muutenkin kyseistä autoa. Kaiken tein vain siksi, että halusin ajamaan sillä välin kun spede odoittaa vetaria rikkoutuneen tilalle.

69
Tällä kertaa speden vetarin osa, ( se jossa takahubi ja pyörä on kiinni ) halkesi kiinnityskohdasta toiseen vetarin osaan, ilmeisesti vanhuuttaan.

70
Sähköautot / Vs: Nikkojen virittäjät?
« : 16.09.11 - klo: 15.57 »
Kyllä pitäisi käydä 35a versiokin. Se käy sekä sensorisille, että sensorittomille ja tuo moottori on sensoriton. 100a versio taas käy ainoastaan sensorittomille ja on ehkä turha noin vähän virtaa kuluttavalle moottorille. Joten osta ehdottamasi moottori ja 35a säädin (näin minä ainakin tekisin).

71
Sähköautot / Vs: Nikkojen virittäjät?
« : 15.09.11 - klo: 16.45 »
kyllähän se näin on, mutta hintaero säätimien väliillä ei ole päätähuimaava. Joten itse ostaisin 100a version, mutta 35a säädinkin riittää mainiosti tuolle moottorille ja on pienempi, mikä voi nikkoon laitettaessa olla hyvä. Tässä vielä linkki kyseiseen säätimeen http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17228__Hobby_King_35A_Sensored_Sensorless_Car_ESC_1_10_1_12_.html.

72
Sähköautot / Vs: Nikkojen virittäjät?
« : 15.09.11 - klo: 16.22 »
Eli meinasin heittää nikosta sähköt pellolle ja värkätä siihen uudet sähköt mutta kun en tiä noista juurikaan mitään niin ajattelin vähän viisaimilta kysellä eli jos laitan kyseisen linkin moottorin http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15184__S2030_6570_Brushless_Inrunner_6560kv_.html
niin minkälainen nopeudensäädin siihen sitten sopisi pitääkö se olla esim http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14630__Turnigy_TrackStar_18A_1_18th_Scale_Brushless_Car_ESC_.html vai käykö siihen tälläinen http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11429__HobbyKing_12A_BlueSeries_Brushless_Speed_Controller.html . Tarkoitus olisi halvalla sillä eihän tuossa hommassa mitään järkeä ole mutta kuitenki .Kiitos

Ensinnäkin tuo mottori, jota olet ostamassa ei ole automoottori. Ensimmäinen nopari on tarkoitettu 1/18 luokan automoottoreille. Toinen taas lennokeille. Molempia nopareita yhdistää kuitenkin se, että ne ovat onnettomalla virrankestolla varustettuja. Suomeksi se tarkoittaa sitä, että kun laitat tuollaiseen nopariin hyvin korkeakierroksisen koneen nopari syttyy tuleen. Enkä nää muutenkaan järkeä laittaa tuollaista konetta nikkoon, aivan liian kireä.
Paremmin nikossasi voisi toimia vaikka tämä
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7195__EZ_RUN_Brushless_Motor_9T_4300Kv.html ja tälläinen nopariksi
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8993__Hobby_King_Brushless_Car_ESC_100A_w_Reverse_Upgrade_version_.html.En kuitenkaan tiedä millainen nikkosi tarkalleen on, enkä ole hirveästi perehtynyt nikkojen virittelyyn, mutta nämä moottori ja nopari ovat ainakin muussa käytössä hyväksi todettuja. Nikkosi ei kuitenkaan välttämättä kestä tälläisiä tehoja.

73
Tänään tuli taas ajeltua spedellä. Yhtäkkiä kuitenkin huomasin, että toinen etu iskari ei jousta yhtään. Akseli ei ollut taipunut eikä litkut olleet valuneet ulos. E- klipsi ja sen mukana mäntä oli lähtenyt irti. Klipsi oli jo ennestää vääntynyt, mutta nyt se oli vääntynyt pahemmin eikä pysynyt enään kiinni. Onneksi minulta löytyi iskarin uudelleenkokoamissarja, joka sisältää e-klipsejä. Eli aika vähällä selvisin tällä kertaa :smiley:.

edit: Tarkoitin juuri, että ei vaimenna. Kirjoitusvirhe/ ajatusvirhe tullut. Nyt toimii kuitenkin niin, kuin pitääkin.

74
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 05.09.11 - klo: 17.02 »
Ei ole purkuohjelmaa tuossa ultramat 14+:ssa. Kyllä kannatan lipoihin siirtymistä, itse en muuten nimh akulla ajelisi ellei tuollaista olisi tullut stampeden mukana. Nimittäin turhaa maksaa samaa hintaa nimh:ista kun lipot ovat huomattavasti tehokkaampia.
Lipoja ladatessa pitää käyttää liposäkkiä, ladata tasaavallalipolatausohjelmalla, ellei muuta ilmoiteta niin lipoa saa ladata korkeintaan 1C latausvirralla eli yksi kertaa akun kapasiteetti esim. 5000 mah akku latausvirta max 5 amppeeria. Tulee myös huomioida akkua valitessa, että se pystyy antamaan moottorille riittävästi virtaa, eikä turpoa. Purkuvirta lasketaan kapasiteetti kertaa akun purkuarvo eli 5000 mah akku purkuarvolla 20C antaa 100 amppeeria jatkuvaa virtaa. Eivät lipot ole oikein käytettynä yhtään vaarallisempia kuin nimh:it, molempia käyttäessä ja lataillessa pitää olla tarkkana. Kannattaa vielä lukaista lipojen turvallinen käyttö ketjusta aloitusviesti ajatuksen kanssa läpi, tässä viestissäni oli vain pientä tiivistystä http://rc10.fi/index.php?topic=35315.0.

75
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 03.09.11 - klo: 11.23 »
Kyllä 2s lipo riittää varmasti harjattomassa rustlerissakin.

76
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 01.09.11 - klo: 16.27 »
Eilen tuli törmättyä spedellä melkein täydellä kaasulla kiveen. Jälki vain jäi puskuriin ja sitten taas jatkui matka. Eli olen todella tyytyväinen hiljattain hankkimaani rpm:än puskuriin, hintaa tuolla oli muistaakseni 9 euroa.

77
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 30.08.11 - klo: 19.10 »
Onko kukaan ostanut tätä tuolta? http://www.hobbylinna.com/team-associated-sc10-p-25539.html

Tuleekos tuossa kaikki osat mukana?
Pelkkä kokoamaton auto. Eli tarvitset lisäksi motin, noparin, servon, radiolaitteen, akun, laturin, rengasliimaa, pinjon rattaan ja korimaalia. Tässä vielä linkki valmistajan sivulle, josta tiedot löytää http://www.teamassociated.com/cars_and_trucks/SC10_4x4/Kit/specs/.

78
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 28.08.11 - klo: 15.54 »
Kumman näistä ostan?
http://rc10.fi/index.php?topic=59229.msg541818#msg541818
http://rc10.fi/index.php?topic=59629.msg544998#msg544998
Molemmat näyttää hyvin asialliselta. Joten päätä haluatko neli vai takavedon. Sprawl kirjoitti tuolla aijemmin pientä vertailua. Tiivistetysti oma mielipide: neliveto parempi ajaa, takaveto opettaa ajamaan ja on helpompi huoltaa. Ensimmäisessä linkissä siis neliveto ja toisessa takaveto.

79
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 24.08.11 - klo: 19.59 »
Hyvältä vaikutti kyllä tuo rpm:än puskuri. Suojaa hyvin, on kestävän oloinen saa kovaa törmätä johonkin, että menee halki. Törmäystestikin liippasi läheltä, kun melkein puuta päin ajoin. Veikkaan, että sekin tulee joskus vahingossa tehtyä :smiley:. Oli kyllä hauska ajella spedellä uudesta hyppyristä, jonka sunnuntaina väsäsin ja muutenkin, kun ajot ovat viimeaikoina olleet vähissä. Servosta kuuluu kyllä rutiinaa, joka häiritsee ajajaa(minua), mutta ei vaikuta muuten ajoon. Pitää toivoa, että uuden saverin vaikutuksesta rattaat eivät menisi jälleen. Kaikista eniten ajamista häiritsee se, että koppa on takaa p*skana ja irtoilee pienetäkin töyssystä. Uuden kopan hankkimista pitäisi harkita jossain vaiheessa, samoin renkaiden.

80
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 24.08.11 - klo: 17.33 »
No molemmathan on samoja autoja, osat on keskenään yhteensopivia. Jos multa kysytään niin noi kaikki monster jam mallit on vaan rahastusta.  Maksat kaksi kymppiä enemmän eri korilla ja renkailla varustetusta autosta. Toki jos huomattavasti enemmän tykkäät tosta monster jam:in kopasta niin kannattaa ostaa, mutta jos vain butjettia pystyy venyttämään, niin osta ehdottomasti stampede vxl. Pidemmän päälle paljon halvempi kuin stampede xl-5 ja monster jamit. Nimittäin vakio motti on aika kuraa noissa molemmissa, kestää noin parikymmentä akullista ja vxl mallissa on vielä hyvä gigaradio noiden antiikisen megasen tilalla. Tehokin vxl mallissa on harjattoman koneen ansiosta eri lukemissa.
http://traxxas.com/products/models/electric/3607stampedevxl Tuolta löytyy lisää tietoa vxl:ästä ja tuota myydään esim. racing factoryssa hintaan 379.

81
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 22.08.11 - klo: 17.17 »
Googlesta kattelin kuvia ja näytti hyvältä verrattuna vakioon, joten tilasin sabesta.
http://traxxas.com/forums/showthread.php?397254-The-NEW-Stampede-gallery-Post-your-pictures-here!/page7 Tuossa sivun puolessavälissä on hyviä kuvia tuosta puskurin koosta nimimerkillä Switchblade906.

82
Tamiya / Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« : 22.08.11 - klo: 16.32 »
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/AKUT-JA-TARVIKKEET-LiPo-ja-LiFe-akut/GM-Lipo-Potkoakku-4000-20C-74V-107400
Jos puhut tästä akusta, niin kyllä saa ladata 8 amppeerilla. Itse en tosin koskaan ole kokeillut ja eipä tuosta ultramat 14+ laturista taida edes saada sellaista latausvirtaa.

83
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 21.08.11 - klo: 13.20 »
Samalla, kun sabesta kattelin tuota servo saveria osu silmään tällänen RPM:n etupuskuri http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=42093&grpid=3601&order_id=WO1313921412 Käyttäkö joku tämmöstä spedessä, onko hyvä? Ainakin pitäisi suojata huomattavasti paremmin, kuin alkuperäinen.

84
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 20.08.11 - klo: 15.39 »
EPA:an en ole koskenut eli se on tehdasasetuksella. Ihmeellistä tässä on se, että ajon aluksi servo ei todellakaan kääntänyt yli, vaan vika ilmeni yhtäkkiä. Aijemmilla kerroilla vika on myös ilmennyt yhtäkkiä. Ohjauslinkit eivät milestäni olleet vääntyneet, ihmettelen nyt suuresti, että missä se vika sitten voi olla.
edit: Nyt on EPA kokeiltu säätää, kyllähän se yli kääntämistä rajoittaa, mutta servo rutisee edelleen pahasti. Rutinalle en muuta selitystä keksi kuin sen, että saveri ei toimi kunnolla ja siitä syystä servo on kerennyt jo vahingoittua. Pitää tilata uusi saveri, jos teoriani on oikea servon rutinan ei ainakaan pitäisi pahentua.

85
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 20.08.11 - klo: 14.53 »
Täänään tuli ajettua toinen akullinen tuolla uudella savöx:in servolla. Hyvinhän se toimi, kunnes taas yhtäkkiä alkoi pitämään vaimeaa rutinaa. Pysäytin heti ajon, kun tajusi, että ääni oli sama kuin mikä kuului aikaisempien servojen hajotessa. Silloin olin jatkanut ajamista pari minuuttia, yhtäkkiä kääntäessä oli kuulunut hirveä ääni ja rattaat olivat mennyttä. Nyt halusin siis välttää tuon.
 Avasin servon, rattaat eivät ilmeisesti onneksi olleet menneet. Nyt en enään keksi, että mikä muu kuin servo saveri voisi aiheuttaa tämän. Rutina mikä servosta kuuluu johtuu kai siitä, että servo kääntää yli. Kun kääntää maksimaallisesti oikealle tai vasemmalle etuhubi ottaa kiinni tukivarteen. Näin kävi myös sillon, kun rikoin aikaisemmin servot ja nyt tämän ajonkerran alussa tätä ei todellakaan tapahtunut. Onko servon pelastajasta tullut servon tuhooja, eikö juuri saverin pitäisi estää servoa kääntämästä yli?

86
Täänään tuli RF:sta tilaamani savöx SC-0254MG servo. Akku on tällä hetkellä latauksessa, kohta testiajolle.

87
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 18.08.11 - klo: 15.59 »


jos on tarkotus toisella ajaa radalla ja toisella pihalla niin ehkä noista ottaisin sen stampeden pihakäyttöön.

Itellä oli molemmat versiot slashista, ei mitään pahaa sanottavaa mutta stampede on mukavampi siinä mielessä että sillä pääsee aikalailla paremmin pahemmassa maastossa.

Slash on taas toisaalta mukavampi kokoonpanon puolesta, ei niin ahtaaseen ängetty "sisältö", mutta toisaalta tuo stampeden maavara/maasto-ominaisuudet tasottaa sitä puolta aikalailla.

Lisäksi tuota stampedea on mukavampi ajaa kun ei kaadu vakiona niin helposti kuin slash joka kerii katon ympäri jokatoisessa kääntymisessä.


lisäys, oma mielipide: Ehottomasti 4x4 ei 2wd!. On paljon mukavampi ajaa jos nelivetonen, ja menee paljon paremmin erilaisissa olosuhteissa.

Itse myös voin suositella stampedea. Nyt kuitenkin haluan korostaa, että kyllä myös takaveto malli on hyvä. Tuupissa on kuitenkin vähemmän huollettavia/ rikkoontuvia osia, se vähän halvempi ja sen ajamisessa on sitä mukavaa haastetta. Maastossa se toki häviää nelivedolle todella paljon. Tämä on paljolti mielipide kysymys, toinen pitää tuupista toinen nelkusta. Kanattaa ostaa se, josta itse pitää enemmän. Olin itsekin reilu pari kuukautta sitten tilanteessa, jossa mietin kumman otan, päädyin kuitenkin lopulta tuuppiin.

88
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 16.08.11 - klo: 18.59 »
No nyt meni spedestä toistamiseen servon rattaat enemmän juttua tuolla "mitä hajosi tänään rc autostasi" ketjussa.
Onko tämä servo hyvä korvaaja tuolle alkuperäiselle?http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SC-0254MG-72kg014-Digital-Servo-107737 Mitään muovirattaista en enään jaksa katella. Vedenkestävähän tuo ei tietenkään ole, mutta saako sen suunnilleen vedenkestäväksi laittamalla alkuperäisen servon tiivisteet siihen? Vedessä en nimittäin pahemmin ajele, mutta talvella todennäköisesti lumella.

89
Tänään tuli Sabesta servonratassarja  :smiley:. Ei siinä kauaakaan mennyt, kun rikkinäinen ratas oli jo vaihdettu uuteen ja servo taas kiinni spedessä. Tässä kohtaa tapahtui se ainut virhe, olin niin innoissani, että unohdin kokeilla mihin asentoon servon rattaat olivat jääneet viime käyttökerran jälkeen. Kun nyt painoin noparin päälle servo kääntyi hetkessä ääriasentoon ja kraks kraks. Nopari nopeasti pois päältä, servo irti autosta ja auki. Kaksi ratasta rikki, toinen juuri se, jonka olin vaihtanut :angry:. Kauan kului aikaa manaillessa omaa tyhmyyttä ja pahuksen muovirattaita, mutta se ei muuta tosiasiiaa, että autolla ei pysty ajamaan. Toista kertaa eikä varsinkaan nyt ole oikein fiilistä lähteä korjailemaan tuota servoa, joten uuden osto todennäköisesti edessä.

90
Eilen vihdoin lähti Sabesta tilaukseen servon ratassarja, lisäksi varalle tuli otettua etuhubit ja spurri. Jos nyt tässä pari päivän sisällä pääsis ajamaan spedee kahden viikon tauon jälkeen :smiley:.

Sivuja: 1 2 [3] 4