Amain on kyllä aivan ykkönen mitä tulee asiakaspalveluun, sain vaihdettua kärähtäneen escin uuteen pelkillä postikuluilla (9€ yhteensä Suomi - USA -Suomi) ja mikä hommassa on ihmeellisintä, oli escin takuuaika mennyt jo kauan sitten, ja jos tarkkoja ollaan poltin sen omaa huolimattomuuttani... Mutta anyway, muutama live chatti ko. puljun varaosista\vaihdoista vastaavan henkilön kanssa, ja uusi esci saapui postissa tuolla 9€ ja rikkinäisen lähettämisen vaivalla. :) Tästä voisi useampi suomalainenkin firman alaan katsomatta ottaa oppia, jos laite maksaa X sataa euroa, niin asiakas kannattaa pitää tyytyväisenä ja näin ollen varmistetaan että asiakas ostaa vielä tulevaisuudessakin tavaransa samasta kaupasta.
edittiä: no joo onhan se välillä hidasta tuo paketin matelu tuolta kotosuomeen, mutta niin se on muistakin rapakontakaisista puljuista.