Tuota sähkötouringin muuttamista vaan sisäluokaksi en allekirjoita ollenkaan. Arvokisat on (MM ja EM) on ajettu kautta aikain ulkona asfaltilla. Lisäksi meiltä Suomesta löytyy ratoja, jotka on rakennettu sähkötouringia varten. Optimitilanne olisi toki erilliset SM:t sisälle ja ulos (kuten EM), mutta AKK antaa noita uusia SM-titteleitä aika nihkeästi.
----------------------------------------------------------------------------
EDIT:
Ei kai sitä kukaan ollut halukas muuttamaan pelkäksi sisäluokaksi.
Kausien eriyttäminen palvelisi kumpaakin "leiriä".
Se että allekirjoittanut tätä esittää, on monien pyyntöjen summa siihen suuntaan.
Ao. kilpailijat sitä eivät oikein uskalla esittää, koska foorumilla on ollut tapana omien mieltymysten mukaan nujertaa muut.
Nyt voin todeta, oikeassa ovat olleet.------------------------------------------------------------------------
Ymmärrän tuon hyvin, Kuusankoskella on hiljattain panostettu paljon uuteen rataan, eräällä toisella paikkakunnalla tietojeni mukaan tullaan panostamaan jne....
Mikään, paitsi kenties toimitsijapula (tuskin kuusankoskella), ei estä järjestämästä vaikka minkälaista sarjaa ilman SM-arvoa.... niitä pitäisi olla jopa enemmän, vaikka sitten kerhokisan nimikkeelläkin, joe vain puhtia on.
Mutta saadakseen SM sarjapisteitä ollakseen listalla riittävän korkealla seuraavana vuonna (rankinglistasta huolimatta), ettei tarvitse taas seuraavaa kautta aloittaa ö-alkuerästä, voi olla kallista suomen keleissä.
Yksi kesäkisa vaikka sitten neljän talvikan kanssa sarjassa, näissä suomen keleissä, ja sen mahdollinen ajamatta jättäminen, ei vaikuttaisi niin paljoa,
Siis jos huonoimman pisteet jää pois.
Voi olla haastetta ostaa muutama säädin kesäkisojen kelien takia.
Tai sitten täysi sarja kesälle.... erikseen.
Eikös porossa porukka äänestänyt jaloillaan kesäkisat, joten ennekuin niin käy muissakin sähköluokissa, niin josko ilman sarjapakkoa annettaisiin ajaa niiden joilla kantti, rahat ja kansainvälinen motivaatio sitä vaatii....