Ja valmista alkas olla
Mukavahan tuo oli kasailla. Paljon oli kaikkea pientä muutosta. Jokaista alumiinin ja hiilikuidun palaa on sorvattu vähän erimittaan ja muotoon, mutta muoviosat ovat samat mitä 501/511... ja tukivarret oli luonnollisesti sitä ainoaa oikeaa eli 501 mallia. Mukana tuli myös taakse tuo vakaaja ja pakettisetupilla piti laittaa 4mm limittereitä vielä takaiskarin sisään. Ja ne hexit oli tosiaan taakse 12mm ja eteen se pienempi, monta milliä lieneekään. Vaihdoin itselle kuitenkin heti myös eteen sen 12mm hexin.
Tässä vielä listattuna nuo olennaisimmat muutokset
Special feature 1: Features a long-wheelbase lower deck. It is 7.5mm greater in length compared to the 511 for improved handling on uneven surfaces.
Special feature 2: The motor position has been shifted 10.5mm toward the front of the chassis to improve controllability, while the motor mount is 5mm closer to the centerline, which helps to reduce chassis roll.
Special feature 3: The ability to handle higher-power motors stems from the NEW single-piece aluminum center pulley.
Special feature 4: A weight reduction of up to 20% is achieved by using lightweight aluminum upper and lower bulkheads.
Special feature 5: The aluminum suspension plate is angled at 14 degrees, which is nearly double that of the TRF511. Damper attachment positions have been raised 2mm on the front stay, for optimized front damper rebound.
Special feature 6: Universal shafts are secured with ring connectors.
Special feature 7: Includes 39T oil-filled gear differentials,
big bore aeration dampers
Jospa tuota kohta pääsis ulkoiluttamaan..