No miks ei testata laajemmalla torstien määrällä, jos halutaa oikeasti kestävä auto! Nyt on herra hudylla päässyt muutama lapsus eteenpäin. No mutta hyvä että kuitenkin reagoitu nopeasti. Itselläni (torstilla) on hajonnut aikamoinen nippu osia, joista huolestuttavin 2kpl etu diffiboxeja ja 2 settiä muovirattaita takadiffin sisältä, nyt on metalliset rattaat, jotka ovat kestäneet.
Mä vähän luulen että enemmän koko hommassa on kyse siitä että kaikki olettivat markkinoille tulevan yyber kestävän auton.
Polttiskrossari on tunnetisti nimenomaan muoviosiltaan kestävimmäksi haukuttu... Ei sillä että muissakaan vikaa kestävyyden suhteen välttämättä olisi, mutta reiskan muovi on krossarissa ollut naurettavan kestävää.
Nyt sitten kaikki odotti että reiskalta tulee sähkökrossari joka on suunniteltu pomminkestäväksi...
Miten mulla on sellanen fiilis että auto on kuitenkin suunniteltu sillä tähtäimellä että se olisi nopeampi kuin muut.
Autoa on varmasti testannut kuskit jotka ovat nopeita ja nimenomaan siitä syystä että autosta halutaan nopea, eikä pomminkestävää harrastelija autoa.
Hudy sentään nimenomaan pyrkii korjaamaan välittömästi mahdolliset heikot kohdat mikäli jotain tällaista havaitaan, ja kuten nytkin huomataan niin vieläpä erittäin nopeasti.
Harva merkki tekee mitään vaikka olis jo vuoden huomattu että joku kohde on selkeästi autossa heikko lenkki kun sillä perusjantterit treenailee pyörillä pysymistä.