Mäntsälän KAPINA TOURING Kilpailukutsu  
Mäntsälän MiniRacing kutsuu kaikki sähköautoilijat 18-19.10.2008:
Mäntsälään Kapina / Rebellion Race 2008 kisoihin. 
Kilpailupaikka
Mäntsälän monitoimitalo
Urheilutie 4, 
Karttahaku: http://www.karttatiimi.fi/mantsala/map.php?x=2572408&y=6725289&px=2.0&language=1&txt=Rebellion%20Race%202008  
tai www.keltaisetsivut.fi
puh. 03 - 689 0402 
Kilpailun AKK-lupanumero:______ 
Rata: Uusi CALANDRA RACING CONCEPT FastTrack HD matto 560 neliötä, profiili luokalle sopiva jouheva tuoring- tyylinen.
Luokat: 
TSS-10
TSM-10
TSP-10, Toivotut kokeiluluontoiset ajot sovittava erikseen kilpailun johdon kanssa.
C-12
TSF-10, Jos 8 kuskia.
Tamiya Mini, Max 15 kuskia. Näytös luokka.
Ajotapa: 
6 x Alkuerät 
3 x Kaikki finaalit 
AE:n nopein tulos määrää.
Osallistumismaksu 25 EUR / luokka. Maksetaan kilpailupaikalla.
Valvoja: Heikki Helin, TamUA
Tuomarit: Valitaan kisapaikalla 
Kilpailunjohtaja: Olli Andersson, MMRc
Apulaiskilpailunjohtaja: Timo Levänen RiiUA
Viestipäällikkö: Olli Andersson, MäntSRK
Ratamestari: Jorma Lukkari, MMRc
Katsastuspäällikkö: Asko Niinivirta 
Kierroslaskenta: AMB / Timo Teuronmaa MMK
Rengassääntö:
TSS-10, TSM-10 ja TSP-10: Esiliimattu SOREX SM 2008 säännön mukaisesti
Stanu 1 sarja, muut Max 2 sarjaa renkaita.
TSF Foam rengas:
Racing Factory myy kisafoam renkaita kisapaikalla.
Rengas on:
Parma Tuplapinkki takana, edessä tuplapinkki oranssi.
Moottori- + akkusääntö: SM 2008 mukainen.
Painorajat: FinnTrack 2008 mukaan.
TSF-10: ajoaika 4 minuuttia. Paino: 1330gr sis. ponderi.
Alustava aikataulu: 
Pe 17.10.
-Vapaa harjoittelu n.16.00 – 21.30
La 18.10.
- ilmoittautuminen 8:00 - 9:00 
- vapaaharjoitus 8:30 - 10:00 
- ajajakokous 10:10 
- 5 alkuerää
Su 19.10.
- 1 alkuerä
- 3* Finaalit
- Palkintojenjako n. 16.00
Tarkempi aikataulu ilmoitetaan kilpailupaikalla. 
Ilmoittautuminen AKK kiti, aukeaa myöhemmin. Viimeinen päivä 13.10.2008 klo 18:00.
Alkuerälistat julkaistaan osoitteessa www.rc10.fi ennen kisaa
Säännöt: AKK-vuosikirja 2008 / poikkeukset / Mini Cup 2008 säännöt.
Huom! Alle 16 v huoltajan allekirjoitus sekä lis.nro (myös kisapaikalla mukana).
Kilpailijalla oltava voimassaoleva lisenssi mukana. Jälki-ilmoittautumiset otetaan mukaan mikäli eräjärjestelyt sallivat, maksu 45 EUR / luokka. 
Vastuu: 
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä. Järjestäjä ei ota vastuuta kilpailussa tai sen harjoituksissa sattuneessa vahingossa. 
Sähkö: Kilpailupaikalla on saatavilla sähköä. 
Muuta: Omat tuolit ja pöydät sekä jatkojohdot mukaan
Kahvio: Kahvia, sämpylää, Hot-Dogeja, Touring Pitzaa ym
Majoitus:
Hotelli Rantasipi Sveitsi Hyvinkäällä. 
Hyvinkää, Sveitsi
Kartta: http://www.rantasipi.fi/Rantasipi/suomeksi/Hotellit/Rantasipi_Sveitsi/Kartta.iw3
Motelli Myllynhenki
Osoite: 04740 SÄLINKÄÄ 
Yhteystiedot: 
 p. (019) 688 6381, 040 9137330 kami.ahonen@charmifarmi.inet.fi 
TERVETULOA!  
			
			
			
				Mitä jos ajetaan TSM foam luokka LIPO akuilla ja 5 min ajoaikaa?
Made, Tommi ?
LIPO on kuitenkin lähitulevaisuutta. Luultavasti Turisti MM on viimeinen iso kisa Sub C kennoilla.
Entä poro?
Erään harrastajan YV alla:
--------------------------------------------------------------------------------
Moro,
Olisiko tuonne poroluokan sekaan testin vuoksi mielenkiintoista ottaa joku LiPo + 13.5r kone tai vastaava, joka olisi about samalla viivalla nykyisen 5cell + 8.5r koneen kanssa?
Saisi vähän liposta jotain näkemystä, josko siitä olisi kisakalustoksi? Painoraja olisi sama lipollekin ja lämpötarkistukset + lipo säkit pakolliseksi.
			
			
			
				poro voitais ajaa lipoilla
			
			
			
				Minulta ainakin puoltoääni mahdollisuudelle käyttää LiPoa ja vaikkapa "stanu-hiiletöntä" TSP:ssä...
En lupaa, että itse saan hankituksi ko. kalustoa Mäntsälään, mutta olisi mukava antaa uudelle tekniikalle evaluointimahdollisuus.
Tommi.
			
			
			
				Jees, ei muuta kuin kohti tulevaisuutta ja Lipot käyttöön.
5 min on hyvä.
Mitenkäs painoraja, Lipoakkuhan painaa noin puolet normaalista 5 kennon paketista, jonka vuoksi painorajan voisi tiputtaa esim. 1250 tai 1200 grammaan.
Äsken juuri testasin, auto+kori painaa Lipon kanssa 1170g ilman ponderia.
Tuolla 1330g painorajalla täytyisi autoon laittaa silloin n. 160 grammaa lisäpainoja.
			
			
			
				Sovitaan että foami ajetaan LIPOilla.
RACING FACTORY luvannut Hard case LIPO akkuja erikoishintaan! Akut pitää ladata LiPo Sackissa.
			
			
			
				Hyvä juttu.
Onko kellään tiedossa, mistä noita Lipo-sackejä saisi hankittua?
			
			
			
				Lainaus käyttäjältä: CAi - 10.09.08 - klo: 22.59
Sovitaan että foami ajetaan LIPOilla.
RACING FACTORY luvannut Hard case LIPO akkuja erikoishintaan! Akut pitää ladata LiPo Sackissa.
Jees,
Speed Passion 7.4V 4000mAh HARD case lipo, 25C purulla.
Kapina Special Price: 64.50€
Tuote siis tämä, (lisää tulossa vielä ennnen kisaa): http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=3400
Inside juttu: Kentsu testasi kyseistä akkua viikonloppuna 4.0 moottorilla.
Kommentti testistä oli että K ei oo koskaan ajanut rc autoa niin hurjalla teholla..
Ei muuta kun LIPOT käyttöön.
t.Mikke 
			
 
			
			
				Lainaus käyttäjältä: RacingFactory - 10.09.08 - klo: 23.11
Inside juttu: Kentsu testasi kyseistä akkua viikonloppuna 4.0 moottorilla.
Kommentti testistä oli että K ei oo koskaan ajanut rc autoa niin hurjalla teholla..
Ei muuta kun LIPOT käyttöön.
t.Mikke 
Eiköhän toi tehonlisäys johdu pelkästään eri nimellisjännitteestä. Voitaisiin mielestäni ajaa TSP-10 normaalilla koneella ja 6 kennoa tai LiPo... :mrgreen:
			
 
			
			
				Lainaus käyttäjältä: RacingFactory - 10.09.08 - klo: 23.11
Ei muuta kun LIPOT käyttöön.
Juuri näin. Kokeilua kehiin mahdollisimman monessa luokassa.
En tosin ole kisatason kuski, mutta omat pienoisautokurvailuni 1/10 turistilla olen jo vuoden verran ajanut pelkästään Orionin Carbon 3200 lipolla. Tosi helppoa on ollut latailujen ja akun huollon kanssa. Kennot ovat pysyneet varsin hyvin tasapainossa. Lipo-balanserilla menee vain lyhyt hetki tasaamiseen.
Ainoa haaste on ollut saada auto vasen/oikea balanssiin, kun lipo on niin kevyt.
			
 
			
			
				Foam luokka on ok... LiPoilla.
Mutta porossa täytyy ottaa rauhassa... Kaikilla ei liene mahdollisuutta siirtyä kokeilemaan lipoja. mikä moottori sopii LIPOn kanssa, jotta vauhti ei muutu, onko tämä sitten kokonaan uusi luokka jne....
Olisiko yksi kokeilu erä jees? Nämä tosin ajavat kilpailun "ulkopuolella". Voi tulla hieman liian äkkiä.
			
			
			
				Power Racingille tulossa LRP LiPoja kisakäyttöön. Hyväksytty Briteissä kisoihin 5000 mAh,  ei hyväksyntää 5300 mAh, molemmat 25C, hintaluokka 73e kisakäyttöön. myynti(a)power-racing.net 
			
			
			
				En ole uutta vastaan, mutta itse ajan mieluummin normi porokoneella ja 5:llä kennolla
Ei vaan viittis hommata li-po laturia enkä balanceria ym. ainaskaan vielä
			
			
			
				Peesaan Cruisaajaa (en kisassa).
			
			
			
				Peesaan Samia ja Jyriä, jopa kisassa.
			
			
			
				FOAM LUOKKA.
Racing Factory myy kisafoam renkaita kisapaikalla.
Rengas on:
Parma Tuplapinkki takana, edessä tuplapinkki oranssi.
			
			
			
				Lainaus käyttäjältä: CAi - 10.09.08 - klo: 22.59
Sovitaan että foami ajetaan LIPOilla.
RACING FACTORY luvannut Hard case LIPO akkuja erikoishintaan! Akut pitää ladata LiPo Sackissa.
Ihan OK ajatus sinänsä tuo LiPo sack, kun kisat ajetaan sisätiloissa ja LiPo väärin ladattuna on suorastaan pommi, mutta mites sitten autossa?
Itse en ole saannut yhtään LiPoa mitenkään ottamaan nokkiinsa latauksessa, mutta ajon jälkeen on moni akkupaketti ollut räjähdyspisteessä, myös oikein käytettynä, kun kennoon on tullut jokin vika, tai vanhentunut sen verran että sisäinen vastus on noussut yli kipurajan -> Kuumenee, turpoo...
En kuitenkaan halua pelotella ketään pois LiPoista, päin vastoin, oikein käytettynä hyvät akut :smiley: Olen nähnyt paljon enemmän räjähtäviä NiMH akkuja viimeisen vuoden aikana kun LiPoja yhteensä!
http://www.liposack.com/
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXSEA5
http://www.maxamps.com/Lipo-Sack.htm
LiPosackin tekee itsekin sammutuspeitteestä, kannattaa harkita millä langalla ompelee :wink:
Miksi 7.4V LiPo kulkee kovempaa kun 6-kennoinen (7.2V) NiMH?
Yksinkertaisesti koska LiPossa kennojännite pysyy korkemmalla kuormitettuna kun NiMH.
Lennokkipuolella lasketaan yleensä että 7.4V LiPo vastaa noin. 7-kennoista NiMH akkua ajossa  :smiley:
Pitäkää toki hauskaa!
Ja muistakaa varikolle ja radalle parit JAUHEsammuttimet, ihan vaan varmuuden vuoksi.
			
 
			
			
				Kiitos Nappe,
Kaikkien akkujen kanssa tulee noudattaa huolellisuutta. Kuitenkin olen Amerikasta kuullut että ongelmia LiPojen kanssa on oikeastaan 0%, kun taas normikennojen kanssa on riittävästi ongelmia.
Mäntsälässä kennojen lämpötila & voltit tullaan tsekkaamaan ennen lähtöä. Jos jompikumpi ylittyy, niin ajot on sitten siinä erässä ajettu.
Jokatapauksessa LiPot yleistyy kovaa vauhtia maailmalla ja luultavasti ensi vuoden EM kisat ajetaan jo LiPoilla? Toivottavasti jo Suomen kesäsarjakin.
Mäntsälässä käytettävät LiPot tulee olla "HARDCASE" mallia!
			
			
			
				Lainaus käyttäjältä: CAi - 16.09.08 - klo: 11.11
Jokatapauksessa LiPot yleistyy kovaa vauhtia maailmalla ja luultavasti ensi vuoden EM kisat ajetaan jo LiPoilla? Toivottavasti jo Suomen kesä sarjakin.
Tuo Ollin kaavailu ensi vuoden LiPo-kisailusta arvokisatasolla olisi toteutuessaan huimaa. EFRA päättänee ensi vuoden kuviot joulukuun kokouksessaan.
Hienoa, että kokeillaan Kapinoissa lipoilua. Tämä on erinomainen keino ja voisi kait jo sanoa kansallinen perinne tuoda lajin uusia virtauksia kisapaikoille.
			
 
			
			
				KITI aukeaa huomenna.
huom. 15 nopeinta MINI kuskia mahtuu!
			
			
			
				KITI avattu
http://kiti.akk-motorsport.fi
Koska kyseessä on AKK:n kisa, niin kaikilla on oltava lisensit. Koskee siis myös MINI luokkaa. Kisan "sisällä" ei voi pitää "kerhokisaa", jossa ei tarvita lisenssejä.
			
			
			
				Kaverit Latviasta soittelivat eilen että tulevat tänä vuonna 3 hengen porukalla mukaan kisoihin. Toivottavasti Olli pöytiä löytyy heille.
			
			
			
				Lainaus käyttäjältä: copter - 17.09.08 - klo: 10.45
Kaverit Latviasta soittelivat eilen että tulevat tänä vuonna 3 hengen porukalla mukaan kisoihin. Toivottavasti Olli pöytiä löytyy heille.
Joo, tottakai!
			
 
			
			
				Ei päässyt vielä ilmoittautumaan
			
			
			
				Nyt toimii!
			
			
			
				Lainaus käyttäjältä: RacingFactory - 10.09.08 - klo: 23.11
Inside juttu: Kentsu testasi kyseistä akkua viikonloppuna 4.0 moottorilla.
Kommentti testistä oli että K ei oo koskaan ajanut rc autoa niin hurjalla teholla..
Ei muuta kun LIPOT käyttöön.
t.Mikke 
Tänään kokeilin ekaa kertaa ajaa tuollaisella samanlaisella LIPOlla, ja en ole kyllä ikinä ennen läheskään sellaista tehoa sähköautolla kokenut.
Meni vaan aivan törkeetä vauhtia.
3.0 T moottorilla ajoin.
Ajoaikaakin piisasi 8 minuuttia :tongue:
3.0 koneen kanssa kyllä tulee ehdottomasti liikaa tehoa, joten jollain 4.0 tai 4.5 T koneella voisi kokeilla uudemman kerran, josko sitten pysyisi auto vähän paremmin räpylässä.
Ei sillä, hauskaa kyllä oli kun kunnolla antoi lämää :laugh:
Voi kyllä tulla oikeesti hauskaa touhua Kapinoissa foamit+LIPO :cheesy:
			
 
			
			
				Ilmoittautuneet tilanne 30.9.2008
Ilmoittaudu: http://kiti.akk-motorsport.fi
18. - 19.10.2008   Rebellion Race
Siirretty edemmäs
			
			
			
				Kilpailu on alue-8 aluemestaruusosakilpailu luokassa C-12.
Toni Latvio
			
			
			
				
MIKSI ET OLE JO ILMOITTAUTUNUT? No, heti nyt sitten laittamaan nimi listaan.  :grin:
Virin foamiluokassa on nyt tilaisuus kokeilla tosi vauhdikasta menoa. Yhdistelmä 3.5T + LiPo = Woooooooooooooooowww!!!!!!!
Eikä hurja vauhti haittaa ollenkaan kun pitoa foumeilla riittää.
			
			
			
				Lainaus käyttäjältä: jarkko - 30.09.08 - klo: 10.57
MIKSI ET OLE JO ILMOITTAUTUNUT? No, heti nyt sitten laittamaan nimi listaan.  :grin:
Virin foamiluokassa on nyt tilaisuus kokeilla tosi vauhdikasta menoa. Yhdistelmä 3.5T + LiPo = Woooooooooooooooowww!!!!!!!
Eikä hurja vauhti haittaa ollenkaan kun pitoa foumeilla riittää.
Suomessa on perinteisesti tapana ilmoittautua ns. "viime tinkaan".  :grin:
Itseasiassa ilmoja on jo yllättävän 
paljon ottaen huomioon että kisat on vasta 2 ja puolen viikon päästä.
FOAMiin olisi tosiaankin kiva saada kuskeja. Se on nimittäin näyttävää!
Tosiaan:
Kilpailu on alue-8 aluemestaruusosakilpailu luokassa C-12
			 
			
			
				Lainaus käyttäjältä: CAi - 30.09.08 - klo: 11.09
Suomessa on perinteisesti tapana ilmoittautua ns. "viime tinkaan".  :grin:
Itseasiassa ilmoja on jo yllättävän paljon ottaen huomioon että kisat on vasta 2 ja puolen viikon päästä.
FOAMiin olisi tosiaankin kiva saada kuskeja. Se on nimittäin näyttävää!
Seuraava on osittain off-topicia ja yleisen tason kommentti. 
Tähän "viimetingan ilmon" perinteeseen pitäisi saada muutos. Kisajärjestäjän kannalta on ihan kohtuutonta venyttää monien kilpailijamäärään liittyvien asioiden varmistumista niin pitkään kuin nykyään tapahtuu.
Kisojen järjestäminen on ihan riittävän työläs homma sinänsä, saatikka että tällä ilmoittautumiskuviolla käytännössä estetään monien asioiden valmistelu ajoissa ja kohtuullisemmalla aikataululla. 
Veikkaisin, että > 95% Kapinoiden osallistujista tietää jo nyt osallistuvansa ja voisi sen puolesta laittaa ilmon sisään. 
Jos nyt jokainen laittaisi oman ilmonsa sisään, niin kuinkakohan nopeasti menisi rikki 100 osallistujan raja  :roll:
			
 
			
			
				Hyvin puhuttu Jarkko!
Esim. kahvion tytöt mielellään varautuisivat aiemmin tilauksiin ym. käytännön järjestelyihin!
Eli Ilmoittaudu: http://kiti.akk-motorsport.fi
			
			
			
				Foami luokkaan: Vielä on viisi vapaata LRP 5300mah/28C -lipoa. Ei tarvitse kitsastella kaasun kaa. Kotelo on hardcase mallia. LRP suosittaa koneeksi joko 4.0 tai 4.5t 12,5 mm roottorilla ja Sphere Comp TC-Specin annosteleen sähköä. aake(a)power-racing.net.  
			
			
			
				Lainaus käyttäjältä: CAi - 30.09.08 - klo: 13.16
Hyvin puhuttu Jarkko!
Esim. kahvion tytöt mielellään varautuisivat aiemmin tilauksiin ym. käytännön järjestelyihin!
Eli Ilmoittaudu: http://kiti.akk-motorsport.fi
Joo, ihan hyvä pointti, mutta eikös ilmon kiinnimenoa voisi aikaistaa ?
On se "ilmoja" pidellyt  :mrgreen:
			
 
			
			
				Menee vähän OT jutuksi, mutta olet oikeassa!
Tehdään LEXReittilä kaikille ensi vuoden kisoille eli ilmot menee kiinni 2 viikkoa ennen kisaa! 
Näin kun on muutaman kymmenen kisaa rakentanut Mäntsälässä, niin ehdotus on ihan mahtava!!!
Olisi aikaa tehdä huolella erälistat ym ym.
Jatketaan juttua kilpailijoiden kanavalla.
Ps. Miniluokkaan mahtuu vielä 4 kpl!
			
			
			
				... 
			
			
			
				...
			
			
			
				5 päivää aikaa ilmoittautua!
Uudet matot saapuu jenkeistä tiistaina Mäntsälään!!! Tiukalle meni mutta uusilla matoilla ajetetaan :azn:
Näilla samoilla matoilla ajetaan mm:
Las Vegas, http://www.intchamps.com/
Snowbirds, www.snowbirdnationals.com/
Cleaveland US Indoor Champs, http://www.indoorchamps.com
Ym.
			
			
			
				Parman kisafoam renkaita tuli tänään varastoon. Jos haluat viikonlopun treeneihin, tee tilaus verkkokaupasta:
http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_catalog.php?c=88
t.RF
			
			
			
				Mini luokassa noudatetaan normaali Mini cup sääntöjä.
TSM- 10 foam luokkaa ei näillä näkymin ajeta.....
			
			
			
				Paljonko on sallittu lämpö/voltti ennen ajoa?
Lainaus käyttäjältä: CAi - 16.09.08 - klo: 11.11
Kiitos Nappe,
Kaikkien akkujen kanssa tulee noudattaa huolellisuutta. Kuitenkin olen Amerikasta kuullut että ongelmia LiPojen kanssa on oikeastaan 0%, kun taas normikennojen kanssa on riittävästi ongelmia.
Mäntsälässä kennojen lämpötila & voltit tullaan tsekkaamaan ennen lähtöä. Jos jompikumpi ylittyy, niin ajot on sitten siinä erässä ajettu.
Jokatapauksessa LiPot yleistyy kovaa vauhtia maailmalla ja luultavasti ensi vuoden EM kisat ajetaan jo LiPoilla? Toivottavasti jo Suomen kesäsarjakin.
Mäntsälässä käytettävät LiPot tulee olla "HARDCASE" mallia!
			 
			
			
				Lainaus käyttäjältä: CAi - 07.10.08 - klo: 22.28
Uudet matot saapuu jenkeistä tiistaina Mäntsälään!!! Tiukalle meni mutta uusilla matoilla ajetetaan :azn:
Pitäisikö kimpassa pidottaa uusia mattojanne perjantaina? 
Vaikkapa niin, että radalle pääsee perjantaina klo 20.00 asti vain foumeilla. 
Me voidaan ottaa mukaan Torpan vastaavasta pidotuksesta yli jääneitä renkaita niille, joilla ei ole omia foumiloita.
			
 
			
			
				korjaus entiseen . Kisat ajetaan kisajärjestäjän numeroilla 1-10.
foam luokkaa ei ajeta johtuen ajajien määrästä.
			
			
			
				Lainaus käyttäjältä: jarkko - 13.10.08 - klo: 17.39
Lainaus käyttäjältä: CAi - 07.10.08 - klo: 22.28
Uudet matot saapuu jenkeistä tiistaina Mäntsälään!!! Tiukalle meni mutta uusilla matoilla ajetetaan :azn:
Pitäisikö kimpassa pidottaa uusia mattojanne perjantaina? 
Vaikkapa niin, että radalle pääsee perjantaina klo 20.00 asti vain foumeilla. 
Me voidaan ottaa mukaan Torpan vastaavasta pidotuksesta yli jääneitä renkaita niille, joilla ei ole omia foumiloita.
Ei se kumirenkailla ajaminen pitoa heikennä, jospa kuitenkin päästettäisiin nämä meidän stanukuskit ajoissa nukkumaan, he tuskin haluavat ajaa foameilla. On rankkaa junnujen herätä lauantai-aamuna jos pääsevät perjantaina vasta kahdeksan jälkeen treenaamaan.
-Sami- 
			
 
			
			
				Sami on ihan oikeassa siinä, että stanukuskeille voisi mielestäni sallia kumirenkaat samoin minikuskeille. Muilta tosiaan voisi hieman edellyttää foamien käyttöä, varsinkin jos niitä saa kavereilta lainaksi jollei itsellä satu omia foameja olemaan. Viikonlopun kisaakin ajatellen on ehkä fiksumpaa treenata rataa kun on jonkin sortin foamien luomaa pitoa tarjolla. Jos kaikki ajaa perjantain kumirenkailla, niin voihan se vähän lipsumiseksi mennä...
-- 
Timo
			
			
			
				Lopulliset ilmoittauneet 95 kpl joista 2 perui eli ei ihan mennyt 100 puhki:
 18. - 19.10.2008   Rebellion Race       Ilmoittautumisaika   16.09. - 13.10. 18:00   
      Ilmoittautuneita 93, joista peruuttaneita 0 
 
Ilmoittautuneet   1: TSS-10         Yhteensä 12, joista peruuttaneita 0   
 Ohjaaja  Seura 
Kauppinen Petteri RiiUA 
Louhi Jaakko TUA 
Luukkonen Eetu MMRc 
Ovaskainen Joni MMRc 
Pitkä Nikke RiiUA 
Poutiainen August TUA 
Rönnqvist Ville MMRc 
Salmela Karri UAU 
Salo Lassi RiiUA 
Savolainen Anssi TUA 
Suni Joni MMRc 
Taimioja Veli-Pekka KyPak 
 
Ilmoittautuneet   2: ProStock         Yhteensä 27, joista peruuttaneita 0   
 Ohjaaja  Seura 
Dudnik Alexey RUS 
Egorov Alexey  
Heinonen Arto UAU 
Helin Pauli TamUA 
Häkämies Jukka LohUA 
Hölttä Matti UAU 
Kaasinen Harri UAU 
Karpov Vitaly RUSSIA 
Kerola Jukka OUA 
Keränen Timo LahUA 
Kiiski Janne RiiUA 
Konoila Jyri UAU 
Korvenmaa Matti MikUA 
Koskinen Risto TamUA 
Kulkas Juho UAU 
Lindvall Niko UAU 
Martynenko Boris  
Naumov Alexandr  
Nordman Sten UAU 
Petrov Yuriy  
Salmela Sami UAU 
Seppälä Markku UAU 
Takkinen Sami LahUA 
Tsistovski Mihail LahUA 
Valkola Jari UAU 
Valtanen Janne OUA 
Wikstén Tommi UAU 
 
Ilmoittautuneet   3: TSM-10         Yhteensä 24, joista peruuttaneita 0   
 Ohjaaja  Seura 
Ahoniemi Simo HyUA 
Andersson Christer MMRc 
Heinonen Ari UAU 
Holsti Joonas UAU 
Koivula Pekka TamUA 
Kutvonen Viljami UAU 
Kuusinen Matias UAU 
Kyykkä Ari-Pekka EPUA 
Laptev Ivan RUSSIA 
Laurila Miika OUA 
Laurila Otto RiiUA 
Lehto Kalle KyPak 
Levänen Juho RiiUA 
Lukkari Harri MMRc 
Mairue Tomi SRC 
Minkkinen Joni LMM 
Myöhänen Tomi UAU 
Quagraine Joseph UAU 
Rinne Miika SuSeKa 
Rytsy Teemu LMM 
Salmen Henry LahUA 
Teponoja Miko TamUA 
Trzaska Sebastian Jkl srk 
Yli Vesa OUA 
 
Ilmoittautuneet   4: MODIFIED FOAM         Yhteensä 3, joista peruuttaneita 0   
 Ohjaaja  Seura 
Andersson Christer MMRc 
Kuusinen Matias UAU 
Levänen Juho RiiUA  PERUTTU
 
Ilmoittautuneet   5: C-12         Yhteensä 16, joista peruuttaneita 0   
 Ohjaaja  Seura 
Ahoniemi Simo HyUA 
Ambrasas Mindaugas Lithuania 
Hovi Jani HyUA 
Klimenkovs Janis LAT 
Laptev Ivan  
Laurila Miika OUA 
Mustonen Jarkko UAU 
Mäkinen Mikko VMF 
Mäkinen Veini JärvSRK 
Penttinen Jukka LahUA 
Raikas Tony KyPak 
Saarinen Teemu HyUA 
Siltanen Jarno Jkl srk 
Urbonas Evaldas Liettua 
Yli Vesa OUA 
Zikmanis Ugis LATVIA 
 
Ilmoittautuneet   6: Tamiya Mini. 15 nopeinta mahtuu         Yhteensä 11, joista peruuttaneita 0   
 Ohjaaja  Seura 
Heikkilä Pekka MäntsMK 
Honkanen Matti MikUA 
Hovi Jani HyUA 
Iivonen Matti KyPak 
Jansson Kai KyPak 
Konoila Jyri UAU 
Kulkas Juho UAU 
Kähkönen Jesse SRC 
Pyörre Petri - 
Reittilä Pekka JärvSRK 
Rönnqvist Risto JärvSRK