Elikäs kyseinen nopari päästi ne kuuluisat savut ulos, ensiksi hävisi pakki ja muutaman päivän kuluttua loppui eteenpäin liikkuminenkin.
Moottorina on Putnam X-Stock 27T, noparin tiedoissa lukee 17-36 turns joten olisi pitänyt kestää.
Kertokaapas viisaammat mikä tuon hajoamisen aiheutti, kun itselleni nämäasiat on vielä uusia kun lajikin on vielä uusi.
Minkäslaista akkua käytät? Tämän olisi kyllä voinut laittaa tuohon ns "noobikysymykset" osioonkin tai vastaavaan.
Lainaus käyttäjältä: Shogunmarui - 22.02.09 - klo: 13.45
Minkäslaista akkua käytät? Tämän olisi kyllä voinut laittaa tuohon ns "noobikysymykset" osioonkin tai vastaavaan.
Akkuna käytän GM Power Pack 4000 Ni-MH akkua.
Saattaa olla, että moottori on polttanut säätimen, eli jos se moottori on hajonnut (käämit menny huonoon kuntoon). Onko laakerit on kunnossa moottorissa ja autossa?
Moottorissa ei ole mitään vikaa, on ollut käytössä vasta n.5 akullista ja kaikki laakerit on autossa ja moottorissa kunnossa.
Lainaus käyttäjältä: JTH - 22.02.09 - klo: 14.19
Moottorissa ei ole mitään vikaa, on ollut käytössä vasta n.5 akullista ja kaikki laakerit on autossa ja moottorissa kunnossa.
Toimiikos se moottori edes - kokeiltu?
Lainaus käyttäjältä: JTH - 22.02.09 - klo: 13.37
Elikäs kyseinen nopari päästi ne kuuluisat savut ulos, ensiksi hävisi pakki ja muutaman päivän kuluttua loppui eteenpäin liikkuminenkin.
Moottorina on Putnam X-Stock 27T, noparin tiedoissa lukee 17-36 turns joten olisi pitänyt kestää.
Kertokaapas viisaammat mikä tuon hajoamisen aiheutti, kun itselleni nämäasiat on vielä uusia kun lajikin on vielä uusi.
Minä veikkaan että moottori on tarvinnut liikaa virtaa ja näin ollen se sinun nopari on kärähtänyt.
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: qazu - 22.02.09 - klo: 15.09
Lainaus käyttäjältä: JTH - 22.02.09 - klo: 14.19
Moottorissa ei ole mitään vikaa, on ollut käytössä vasta n.5 akullista ja kaikki laakerit on autossa ja moottorissa kunnossa.
Toimiikos se moottori edes - kokeiltu?
Kyllä toimii ja varsin hyvin, molempiin suuntiinkin vielä.
Onko nopari saanut kosteutta?
Kyllähän nuita toimintasavuja pääsee vaikka kaikki olisikin ulkoisesti kunnossa. Noparissa saattaa olla vaikka pienoinen valmistusvirhe. Kannattaa varmistaa vielä se moottori, ettei seuraava säädin kärähdä sen takia. Eihän auton voimansiirrossa ole mitään sellaista vikaa, mikä kuormittaisi moottoria? Mulla meni tossa hiljattain ennätykselliset 3 harjattoman noparia(vxl-3, ez-run 60A ja mamba max) sekä 2 harjatonta moottoria kuuden ajokerran sisällä, joten ei noi toimitasavut mitään poikkeuksellisia ole tässä lajissa :laugh:
Ei ole saanut kosteutta ja ihan sisätiloissa vain ajettu, eikä ole mitään kaatunutkaan päälle tms.
Moottoria on pyöritetty toisessa autossakin ja voimansiirrossa ei ole häikkää, kaikki pyörii varsin jouhevasti ja mikään ei ahdista.
Liekö valmistusvirhe vai mikä, mut pieni juotoskokeilu herätti noparin toistaiseksi eloon.
Tosin uuden moottorin ja noparin hommaan kuitenkin, tosin hiilettömänä versiona kokeilumielessä.
Kylmäjuotos siis mahdollinen. Tarkista nopari ja johdot onko ne voinut vetää juotoksia irti.