Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Veskuvaan

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 25
271
Richard Hammond drives F1 Renault R25 car at Silverstone - Top Gear - BBC Autos

Siitä video muodossa kaikille työmatkatoimistorallikuskeille esimakua...



...Hammond ei kuitenkaan ole lähtökohtaisesti mikään "peruskuski"

272
Sähköautot / Vs: Hong Nor SCRT10 Short Course
« : 13.12.11 - klo: 10.44 »
Ainakin Ofnan sivujen mukaan osaavissa käsissä ( Chad Bradley ) Nexx 10SC on varsin kykenevä pistämään kampoihin uusille autoille, eli Jos nyt saadaan Maahantuonti ja varaosa huolto kuntoon niin Honkkari on edelleen "ajantasalla" vaikka edustaakin vanhempaa sukupolvea :cool:

273
Vapaa keskustelu / Vs: Youtube:sta keskustelua ja videota.
« : 08.12.11 - klo: 21.52 »
Tuplasti Punaniska meininkiä...

http://youtu.be/9kW7OBXsXck

274
Eurorc.com / Vs: Team C Short Course -auto TS2
« : 07.12.11 - klo: 22.46 »
Onko Pro versiosta hinta  / saatavuus tietoja ?


...vai onko kyse edes tehtaan tekeleestä :huh:

275
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 05.12.11 - klo: 10.56 »
Tässä on vielä työseloste Lontooksi

Sup party people!
I rebuilt my USC shocks successfully last week replacing the stock O-rings with Kyosho's grooved O-rings.
-Used the AE shock tool, customized! (Using a dremel, I tapered the AE shock tool at the pointy end so that the Kyosho metal shock washer is slightly larger than the AE shock tool.)
-Carefully, remove the old O-rings using a 2mm "L" allen wrench popping out the metal washer.
-Using flat pliers, flatten out the metal washer, not fully flat.
-Clean the oil out of the shock body.
-Using the "customized" AE Shock tool as intended, place the new O-rings and existing spacers on the AE shock tool as follow.
~Metal washer
~black thin plastic spacer and add AE Green slime
~add a 0.2mm plastic shim(be creative), add AE Green slime
~Grooved O-ring, add AE Green slime
~black thick plastic spacer, add AE Green slime
~Grooved O-ring, and yup, you guessed it....add AE Green slime.

Then, for good measure, douse the outer assembly with AE Green slime

Finally, press the assembly back into the shock body the same process as re-building the AE shocks. Slide out the AE shock tool and use a small flashlight to check if the metal washer snapped in. (Might take a few trys but once you get the hang of it, the other 3 shocks will be a snap.)

If you succeed, make sure you clean the excess AE Green slime inside the shock body before adding the shaft/piston, oil, etc.

276
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 04.12.11 - klo: 23.13 »
Kuinkas paljon Slash rear vanteet levittää Ultimaa, jääkö leveys alle 300 mm ?

277
Vapaa keskustelu / Vs: Youtube Jugeboxi
« : 03.12.11 - klo: 23.27 »
Kun ei täällä kerta vielä ole tälle kaudelle Joululauluja niin aloitetaan tällä repäisevällä teoksella

S.P.O.C.K - White Christmas

278
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 02.12.11 - klo: 15.23 »
eihän toi 2 kW ole 6S paketille temppu eikä mikään, alle 100 A purkuvirroilla pitäisi toteutua.

279
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 02.12.11 - klo: 09.34 »
P-L:n omat kumit istuu ainakin tiukassa uudentyyppisellä beadlock renkaalla, vielä jos käyttää asennuksessa 1% fairy vettä niin kumit saa istumaan niinkuin pitää. ongelmahan vanteella pysymisessä käsittäkseni on ollut se että porukka on antanut liikaa kaasua "väärissä" paikoissa ja keskipakoisvoima on venyttänyt kumi irti, ongelma kuulemma poistuu kokonaan kierroksella ilmastointi/gorilla teippiä.

280
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 01.12.11 - klo: 15.31 »
TRX App varmaan "ruuvaa" radiosta kaasu Epan johonkin 140 % ja sit mennään, veikkaan että pelkästään radiot vaihtamalla saa jotain eloa tuohon pulkkaan, tuskin ne nyt mitään pakkoparia noparista ja vastarista ovat tehneet ? ja muutenkin jos ton vehkeen saa virvottua kulkemaan sen 160 km/h niin vähemmän siinä tulee varmaan mitään "mittareita" kateltua

se mitä tulee tuon suoran pituuteen niin se 300 metriähän vaaditaan 0-160 kiihdytykseen, mitäs sitten ? tuskin pysähtyy metrin matkalla ellei vedä lautaseinään ? radion signaali viive ja 44 m/s kulkeva auto on varmaan aika hazardi yhdistelmä jos etäisyyttä kuljettajaan on 150-200 m :huh:

281
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 30.11.11 - klo: 14.58 »
"liika" kovuus ei aina vaan ole hyvästä, esimerkkinä Blitz ESE:n lapsentaudit jotka paranivat RTR osilla

Eikä ne VelvetCoat iskarit nyt "sika" hintaisia ole. Jenkkien kehumat ProLinen PowerStroket on saman hintaiset kierrokselta ja väitän että VC:t on paremmat.

282
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 30.11.11 - klo: 14.32 »
1/7 scale? Aika vähän kori vaihto ehtoja.
Tod.näk 1/8 korit saa sopimaan.

leveys olisi ok mutta akseliväli on n. 30 mm pidempi kuin 1:8 GT autoissa eli ei varmaankaan kovin siististi...

283
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 30.11.11 - klo: 14.12 »
no mut siinä on p@$kat iskarit ja vetarit ja akselit ja mitälie muita kitinänä aiheita :grin:

jos RTR:n saa jostain 149 €:lla niin en kyllä pohtis hetkeäkään

284
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 30.11.11 - klo: 12.00 »
http://www.shortcoursehobbies.com/ultima-scr-short-course-truck tuolta vielä löytyisi nettisivujen mukaan Ärrää

285
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 30.11.11 - klo: 10.18 »
Jos Scandinaviasta vielä saa sitä perus Ärrää niin siihen kannattaa iskeä kiinni, sen hinta kuitenkin pyörii jossain RTR:n paikkeilla, eipähän tule pakkopulla sähköjä ja kopan ja renkaat saa valita vapaasti


...ja eiköhän ne ärrän perus velvetcoat iskarit "riitä" tuuppiin.

286
Traxxas / Vs: Traxxas XO-1
« : 30.11.11 - klo: 09.34 »
NONIIIN !

Rupes just paikalliset parkkipaikat tuntumaan pieniltä :shocked:

287
Sähköautot / Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« : 29.11.11 - klo: 23.21 »
Comboissa yleensä tulee mutta pelkän noparin mukana ei

288
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 29.11.11 - klo: 15.46 »
Varmaan pitää pikkasen myös kuusiokoloja pyöritellä ennen kuin rullaa.

HAH ! pieni sivuseikka :grin:

289
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 29.11.11 - klo: 15.00 »
ja näköjään myös harjaton setti.

SP tulee rullaavana ilman koria ja renkaita niinkuin perus Ärräkin

290
Yleinen keskustelu / Vs: Rinnekone ...
« : 28.11.11 - klo: 11.21 »
eikös tossa Blizzardissa olut alunperin kaksi 540 moottoria ?

Prismasta bongasin tällaisen virityksen, muistaakseni hintaa oli joku 25 €



siitä vaan modailemaan, Dickie valmistaa näköjään myös RC versiota mutta se ei taida olla ulkokäyttöön suunniteltu...

291
Onnea ! ! !

292
Sähköautot / Vs: SC (CORR) moottorit ja noparit
« : 23.11.11 - klo: 22.38 »
Novakin 4.5T 540 Ballistic:n kv arvo on 9000 ja 550:n kv on 5000 eli pannuissa ja pannuissa on myös eroja

293
No on melko täyteen ahdetun näköinen :grin:

Aika kauan meni että Tamiya viitsi vääntää oman 4x4 minin ja moottori & akku koko tosiaan on myös aika erikoinen, markkinoilla kun kuitenkin on ollut jo pidempään 540 moottoria ja normi akkua käyttäviä neliveto minejä

...kai ne on keveyttä hakeneet, ja ainakin 380 Velineon combo näyttäsi vievän 1:10 autoja ihan riittävästi

294
Team C / Vs: Team C TS2
« : 19.11.11 - klo: 19.32 »
En tiiä muiden korien sopivuudesta, mutta miten ootte eliminoineet eturenkaiden aiheuttaman kulutuksen koriin?

Alumiiniteippi on aika hyvää roinaa niissä kohdissa

295
Sähköautot / Vs: Hong Nor SCRT10 Short Course
« : 11.11.11 - klo: 22.32 »
Aika moni paikka lupaa mmp:lle jatkuvaa 100 A joten vajaaksi taitaa jäädä, mutta kokeilemallahan se selviää :evil:

296
Sähköautot / Vs: Axial EXO
« : 04.11.11 - klo: 22.27 »
Ominaisuuksia Lontooksi:

Adjustable Motor Mount
Our patent pending adjustable motor mount included with the EXO™ features a two piece design that allows you to easily set your gear mesh with an adjustment screw providing the ability to achieve a perfect fit. A set screw is used to securely lock the two piece motor mount in position. The two piece mount is also keyed for proper alignment and strength.

Standard 32 Pitch Gears
The EXO™ utilizes standard 32 pitch pinion and spur gears to provide more tooth surface area for durability and efficiency to put its power to the ground!

Three Oil-Filled Differentials
Three, silicone oil-filled differentials transfer power to all four wheels and because they're oil-filled they can be fine tuned with optional oil. Each differential features four sintered gears housed in compact differential cases. This also allows the EXO™ to use compact and streamlined bulkheads for reduced weight, meaning less rotating mass for higher performance.

Durable Driveline Components
The stub axles are held in place by two bearings, an outer small bearing, and a large inner bearing. The larger inner bearing increases durability and stability. The steering pins are titanium nitride coated for less wear and durability. The axle is mated to a standard 12mm cast aluminum hex hub.

Quick Release Battery Mount
Our patent pending quick release battery mount is easily adjustable to fit any battery pack. The flexible rubber straps are connected to a hinge on one end and the other contains a pin that keys into a composite plastic latch that keeps your battery securely in place. There's also an integrated "lift assist" mechanism which puts the battery in the best position for removal. The lower plastic end plates are adjustable which allow you to fit any battery pack, and in most cases, two batteries will fit standing on edge. The motor position is centered lengthwise and battery is positioned towards the center for balance and stability.

Integrated Light Bar
Brighten up your night time driving session! The integrated light bar holds up to five LED lights and features clear plastic lenses and three styles of mesh covers - plain, Axial and officially licensed PIAA covers! (LED lights not included)

Protective Skid Plate Bumpers
front and rear bumpers are hinged which allow them to flex upon impact, protecting the EXO™ from crash damage. Aluminum skid plate inserts add an extra level of protection and feature an embossed surface for added style.

Rear Tail Lights
The built-in rear diffuser/wing has embedded rear marker light buckets for up to four LED tail lights (LED lights not included).

2.2/3.0 Raceline Renegade Wheels
Raceline is by far the most popular wheel for extreme duty off-roading. Their ability to stand up to the abuse demanded by the full-size racer and their show quality finish is second to none. The officially licensed Raceline Renegade gives the EXO™ that authentic racing look as well as providing the strength to handle whatever you can dish out!

Hankook Dynapro MT Tires
The EXO™ features realistic, officially licensed Hankook Dynapro MT tires that perform as good as they look. The front tires are narrow (34mm) which help the EXO™ navigate the terrain while the rear tires are wide (41mm) putting the power to the ground with enough traction to keep the EXO™ firmly planted. Internal ribbing helps reinforce the sidewall to prevent it from folding over which keeps the tires working at peak performance.

Licensed Griffin Radiator
Realistic fan blade and grille cover details.

Adjustable Suspension
Threaded shock bodies, multiple shock positions and adjustments for toe, kickup (rear), camber, roll center and ackerman allow you to fine tune your suspension for high performance.

High Quality Components
We've chosen a variety of parts that keep the EXO™ durable and performing at a high level. These include steel turnbuckles, steel dogbones, steel outdrives, captured stainless steel hinge pins, full ball bearings, titanium nitride coated shock shafts and steering pins and a sintered steel pinion gear.

Tuned Shock Springs
Finding the right spring rate can be tough. Axial made it easy for you by including what we found to be the right balance of high speed and harsh terrain handling. The spring rate we've chosen keeps the EXO™ on course and ready for your next obstacle!

High Quality Steering System
The EXO utilizes steel steering posts, an aluminum steering rack, and an aluminum servo saver retaining system with captured bearings to keep you pointed in the right direction. The entire steering system also leans back 10 degrees to match the front kickup which eliminates all bumpsteer.

Wire Routing
The chassis has plastic routing clips throughout which helps keep your receiver and servo wires snug and away from moving parts which could shred the wires.

Waterproof Receiver Box
Our waterproof receiver box keeps your radio gear protected from the elements and with integrated wire management, it keeps the receiver leads organized and away from moving parts.

Patent Pending ESC Clip
We include three ESC mounting plates. Securely clip in your Castle SV2, or Novak Havoc SC ESC's with our patent pending ESC mounts. Running something different? Then use the included universal servo mount plate and standard servo tape.

Realistic Scale Details
The EXO™ features a variety of fully licensed, realistic features including a V8 Turnkey engine, a Fuel Safe fuel cell and an interior body set with four Corbeau race seats.

Robust Molded Roll Cage Design
The cage closely resembles what you'd find on 1:1 vehicles making this a strong and proven tough design that keeps the EXO™ well protected.

4mm Aluminum Chassis
The 4mm center chassis is made from 6061 aluminum for durability and features recessed pockets to lower the center of gravity.

Ground Clearance
The chassis tub is tapered to give you an extra 1/2" of ground clearance.

Double Shear Mount
The captured double shear shock mount features an aluminum plate that keys into the molded cage for added strength.


Luulin että kuvat vaan vääristelee mutta on siinä näköjään kapeammat eturenkaat ihan oikeasti :huh:

Kyllä tällainen taitaa ostoslistalle joutua...

silti pitää odottaa HPI:n siirtoa, sieltä on tulossa vastaavan tyyppinen buggy, Apache C1



...ja samalle alustalle pohjautuva Apache SC

297
Sähköautot / Axial EXO
« : 01.11.11 - klo: 23.56 »
Axialilta tulee uusi Baja henkinen neliveto buggy



Ulkoisesti "putkirunkoinen"auto näyttäisi olevan sekoitus Class 1 buggyä ja Sand railia mutta nelivetoisena ja "nelipaikkaisena" ei oikein istu kumpaankaan kategoriaan. Rengastus noudattelee SC:stä tuttua 2.2/3.0" kokoa ja lisenssi maksut ovat näköjään menneet Hankookille DynaPro MT:n kuvioinnista, vanne näyttäisi olevan aika lähellä TEN-SCTE:n ja SC10 4x4:n mitoitusta

RPP antaa ennakkotilaus hinnaksi Kitille 344.99 $


298
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: LiquidRc
« : 26.10.11 - klo: 18.57 »
Tänään oli tullut OP-Visalta maksu takaisin kadonneista kamoista.

Toi tulivuori diili pitää varmaan käyttää

299
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima DB
« : 25.10.11 - klo: 12.13 »
se on m4,mittasin äsken ettei tule puutaheinää höpistyä.

No niinpäs onkin :undecided:

300
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima DB
« : 24.10.11 - klo: 23.27 »
M5 nylock käy aluslevyn kanssa hyvin hätäratkaisusta

edit: M4

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 25