Mulla on Novakin LiPo cut-off moduuli kytekettynä Novak GTB regun ja vastarin välissä.
Se vaikuttaa toimvan ihan hyvin... ensin (kun akku on loppumassa) se varoittaa "nykimällä" pari kertaa ja kun akku on loppu kaasu häviää kokonaan, mutta ohajus pysyy tietenkin. Siinä on myös sininen LED mikä vilkkuu sen merkeiksi että Cut-offin takia auto pysähtyi eikä mihinkään muuhun ongelmaan.
En ole mitannut akun jännitettä kun auto pysähtyy, mutta paljon hyytymistä en ole huomannut ennen kuin se loppuu joten tuskin ainakaan kovin syvälle kerkii jännite putoamaan.
Kun ajan välillä Ni-Mh akuilla olen yksinkertaisesti kytkenyt regu -> vastari piuhan LiPo cut-offin ohi, mutta antanut Cut-off moduulin muuten olla paikallaan jolloin voi ajaa Ni-Mh akuilla niin loppuun kun tykkää.
Se vaikuttaa toimvan ihan hyvin... ensin (kun akku on loppumassa) se varoittaa "nykimällä" pari kertaa ja kun akku on loppu kaasu häviää kokonaan, mutta ohajus pysyy tietenkin. Siinä on myös sininen LED mikä vilkkuu sen merkeiksi että Cut-offin takia auto pysähtyi eikä mihinkään muuhun ongelmaan.
En ole mitannut akun jännitettä kun auto pysähtyy, mutta paljon hyytymistä en ole huomannut ennen kuin se loppuu joten tuskin ainakaan kovin syvälle kerkii jännite putoamaan.
Kun ajan välillä Ni-Mh akuilla olen yksinkertaisesti kytkenyt regu -> vastari piuhan LiPo cut-offin ohi, mutta antanut Cut-off moduulin muuten olla paikallaan jolloin voi ajaa Ni-Mh akuilla niin loppuun kun tykkää.