Yritän palauttaa keskustelun aiheeseen. Eli saako näihin enää osia mistään, itse en löydä. Tästä keskustelusta luin, että mm. rattaita menee herkästi. Voisin ostaa rattaita ja kaikenlaista kulutus osaa, jos jollakin on jäänyt.
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 19.08.21 - klo: 12.48
Keräily arvoa 😅😅
Jerzi
PS hirobo jealousy, Lazer zxr- s Evo, multiplex 1.8, delta p4, rc10 mip 4*4.
Tuossa muutama jolla on keräily arvoa..
Niin, että miksi? Kumman punaisesta ja kumman mustasta on tarkoitus liittää harjalliseen moottoriin ja mitä teen toisella johtoparilla? Kysymyksessä on halpisnopari jostain kiinasta. Lainaus käyttäjältä: 4wdkanootti - 27.07.15 - klo: 16.03
Sähkö ei tiedä, onko ne konkat tinattu nopan piirikorttiiin, erilliseen konkkalevyyn, vai soömulla testiksi akun liittimiin.
Ostat konkat ja testaat ensin. Tinaan loppuunkuluneiden tilalle jos kannatti.
Eräs ammatikseen korjaileva ei aina irroita piiirikortista vqnhojen konkkien liitäntöjä. Koittaa jos repimällä risan konkan irti jää riittävä korvake piirikortin ulkopuolelle. Monikerroskorteissa parempi..
Kiitos hyvistä vinkeistä! Traxxasin tsydeemit saa jäädä joksikin aikaa hyllyille lojumaan
Lainaus käyttäjältä: SixStars - 26.07.15 - klo: 19.04
^ no se on taas se roottori irti akselistaan.. ei hirveen vakuuttava kone tuntuis olevan toi Velineon3500.. onhan tuota tällä foorumilla käsitelty riittävästi
En päässyt testaamaan varsinaista ajamista kun oli pinionin kiinnitysruuvi pyöristyny
Pystyin kokeilemaan moottori irrallaan.
Lainaus käyttäjältä: Joooti - 25.07.15 - klo: 22.12
Traxxasin vxl säädin/moottori kombo kyseessä. Alusta asti on ollut outoa pätkimistä liikkeellelähtiessä, pitää kaasuvivulla "pelailla" ja houkutella liikkeelle, ylämäken autoa ei saa liikkeelle pelkällä kaasulla, tarvii työntö avun. Tämä nykiminen on tasaisen pikkuhiljaa pahentunut kokoajan.
Seuraava ongelma ilmeni parisen vkoa sitten kun rata-ajelulla ei yhtäkkiä menny enää eteenpäin senttiäkään vaan ainoastaan pakittaminen onnistu. No vaihdoin moottorin pyörimissuuntaa ja jatkoin ajamista. Tarkistin vielä myöhemmin, että ei varmasti ollut race mode päällä, jolloin pakkia ei ole.
Tänään nykiminen on ollut normaaliakin pahempaa, mutta kun pääsin radalle kokeilemaan uutta 3s lipoa, muutaman kierroksen ajettua nopari alko vilkuttamaan punasta niinkun olis akku tyhjä, vaihdoin akun ja pääsin muutaman metrin kun taas nopari väitti, että akku pitäis vaihtaa. Kokeilin vielä ilman cut-offia ja sillä se pelaa.
Eli onko mulla nyt joku maanantaiversio traxxasin säätimestä. Ensin nykiminen sitten pakki rikki ja sen jälkeen lipo cut-off rikki??
Säädin ja moottori tuli RTR Stampeden mukana ja toimi siinä moitteetta, mutta sitten kun hommasin TeamC neliveto korriin ja asensin kombon siihen niin alkoi nykiminen ja vikoja alkoi ilmetä.
Mutta miten voi traxxasin säädin temppuilla näin ja olisko jollain jotain hyviä huomioita, joita en ite ole hoksannut?
Lainaus käyttäjältä: resistance - 06.10.12 - klo: 18.59
yksi pikku loikka slashillä :)
slashillä hyppy
Lainaus käyttäjältä: Anis - 28.09.12 - klo: 22.32
Muutamaa palikkaa vielä odottaa, kuten esim 1/8 renkaita...
Lainaus käyttäjältä: vikuchu - 09.09.12 - klo: 18.57
Tollane, koppa vasta heitetty päälle, vaatii säätöä.. autona LRP REBEL S8..
? Mitkä koritolpat tuossa on?

