Kyllä. Mittasin juuri, finaaleihin vaihdetuilla, nyt lähes slicseillä spikeillä 23mm. Auton korkeus on alle "bones levelin", eli olisi varmaan saanut olla korkeampikin? Petellä oli aluksi diffissä 5000, mutta minä tein Joonalle suoraan 3000:lla.
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikko
Isompi iskari sallii kuskilta enemmän virheitä esim. hyppyjen venyessä yli pitkiksi sekä pääsuoran ja sitä seuranneen shikaanin kanttareiden yli sai laskea tosi "härskisti" auton muuttamatta suuntaa. Seuraavaan kisaan onkin mukava lähteä, kun ainakin auton puolesta vauhti on kohdallaan 
. Ainoatakaan osaa en joutunut "koneistamaan" vaan kaikki istui hienosti paikalleen. Koneen sisäänajo tehtiin ennen radan sulamista asfaltoidulla parkkipaikalla. Kun rata viimein oli ajokunnossa pääsi heti ajamaan "täyttä". Viimekauden "takkuamisen" vuoksi Joonalla intoa enemmän kuin kuvitella voi. Muuan paikallinen sm-mitalisti oli radalla näyttämässä missä mennään vauhdillisesti tässä luokassa. Asso sai heti sellaista pommitusta, että välillä oli päätä käännettävä poispäin. Kuitenkin joka kerta mällin jälkeen soitto jatkui. Yhtään osaa ei ole autosta rikki saatu! Muutama ruuvi toki on radalla, jotka mekaanikkona otan täysin omaan piikkiin. Kaikki ruuvit joihin ohjekirja käskee laittaa lukitetta (tulee tietysti paketin mukana) on myös näin tehtävä
. Setupin suhteen kopioin Asson sivuilta jonkun fiksun oloisen. Eka ajokerralla oli kiinni tämä setup. Auto kääntyi huonosti sisään, mutta yliohjasi ulostulossa. Penkalta huudeltiin muutoksia jotka auttaisivat tähän ongelmaan. Kotona manuaalia tutkiessa olin muuttanut juuri nämä asiat paketti-setupista
. Tänään paketti-setup paikalleen ja avot. Toimii todella hienosti. Viikonloppuna Joona kokeilee siipien kantavuutta "isojen" poikien luokassa. Nöyränä lähdetään, mutta ei se pitäisi ainakaan kalustosta kiinni olla.