Itselleni on nyt kertynyt kokemusta autosta muutaman kymmenen akullisen verran. Ilman ongelmia ei kuitenkaan ole selvitty. Tukivarsien hinge pinnit/tapit tuntuvat olevan heikkoa tekoa, sillä eilen sain uusia toisen etutukivarren tapin kaksi kertaa yhden akullisen aikana. Mukana oli hiukan huonoa tuuriakin, mutta toinen törmäys tapahtui kyllä niin pienestä vauhdista, että tapin katkeaminen oli ihme. Tukivarren tapin katkeaminen johtaa samalla myös iskarin korkin korkkaamiseen ja hinge pin bracen vääntymiseen, joten osia sai vaihtaa. Yhden aikaisemman kerran tappi on myös katkennut "kevyestä" pususta radan laitaan. Tukivarsia voi puolestaan kehua, sillä ne eivät ole olleet moksiskaan. Kenelläköhän valmistajalla olisi kestävempiä tappeja tukivarsiin?

Tuli tykitettyä hyppyreistä ihan säälimättä, että näkee mitkä paikat ei kestä. Aluksi meinasi olla ongelmia rungon taipumisen kanssa, mutta pari alumiinikulmaa lisää, niin rupesi runko pysymään suorempana. 3 millinen levy on kyllä ihan minimi pohjalevyksi paksuutensa puolesta. Sen verran on vielä jälkiviisautena opittu parannuskohteita, että voi olla että rungosta tulee tehtyä vielä 2. versio.
