Kiitos vinkistä. Hinnat ja tarjonta näyttää olevan hyvä. Toimituskulut vain esim. renkaille min. 21,19€. Pitää muistaa tuo, kun on tarvetta useammalle objektille.   
				
			 
				Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikko 
				Lainaus käyttäjältä: toke80 - 24.11.15 - klo: 18.38
Käsittääkseni toke80 puhui POJAN autosta,joten voi olla että hän haluaa rajoittaa menohalut ihan syystä. Eivätkä kaikki tykkää lipojen kanssa pelata. Nehän eivät missään mielessä ole mitään lasten leluja, joita miten tahansa voi latailla ja säilyttää. Harjaton tekniikka maksaa, samoin lipot. Uskoisin, että hän muussa tapauksessa olisi jo em.tekniikkaan siirtynyt, kun tätä palstaakin seuraa.
 Hankin toiselle Stampeden, kun oli 6v. Vuotta nuorempi sai Turnigy Trooperinsa myös 6-vuotiaana. Nyt pojat ovat 9 ja 7 -vuotiaita. Tämän kesän ajoissa ei ole oikeastaan hajonnut mitään muuta kuin Stampeden idler gear ja yksi iskari. Kyllä ne parin ensimmäisen töötin jälkeen oppivat kunnioittamaan auton tehoja, ja tietävät auton olevan telakalla hyvän aikaa jos holtittomasti päästelee.
 Hankin toiselle Stampeden, kun oli 6v. Vuotta nuorempi sai Turnigy Trooperinsa myös 6-vuotiaana. Nyt pojat ovat 9 ja 7 -vuotiaita. Tämän kesän ajoissa ei ole oikeastaan hajonnut mitään muuta kuin Stampeden idler gear ja yksi iskari. Kyllä ne parin ensimmäisen töötin jälkeen oppivat kunnioittamaan auton tehoja, ja tietävät auton olevan telakalla hyvän aikaa jos holtittomasti päästelee.Lainaus käyttäjältä: toke80 - 24.11.15 - klo: 18.38
moottorin ja noparin tuohon vaihdoin jokusen aika sitten.sen jälkeen ajettu max pari tuntia.moottori kyllä ottaa kierroksia ihan hyvin kun auto on ilmassa.mutta vääntö on kokonaan kadonnut.taidan tilata uuden moottorin jos se sillä sitten korjautuisi.
 
				 Alunperin näiden juttujen perusteella ko. auton hankinkin. Koko ketjun olen aikanaan lukenut, mutta näitä en muista käsitellyn ainakaan samassa muodossa. Jatkossa kyllä laatikkoon meneekin ainoastaan tällaisia isokantaisia ruuveja: http://www.ebay.com/itm/361012121675?_trksid=p2060353.m2749.l2648&var=630347716378&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
 Alunperin näiden juttujen perusteella ko. auton hankinkin. Koko ketjun olen aikanaan lukenut, mutta näitä en muista käsitellyn ainakaan samassa muodossa. Jatkossa kyllä laatikkoon meneekin ainoastaan tällaisia isokantaisia ruuveja: http://www.ebay.com/itm/361012121675?_trksid=p2060353.m2749.l2648&var=630347716378&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Näyttää keskustelu hiljentyneen kovasti..
 Näyttää keskustelu hiljentyneen kovasti..Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 13.08.15 - klo: 09.51
Ei tarvita alumiinia vaan oikein suunniteltu muoviosa.
Prolinella oli joskus hyvä, samoin T-Bone Racingilla.
Kätevä kaveri leikkelee polyeteenistä paremman.
 
				Lainaus käyttäjältä: transewaves - 12.08.15 - klo: 15.01
Kait sinne vois heittää vähän pikaliimaa.

 
 
				 Ehkä hankin 3S:t vasta sitten kun saan hankittua "iskän auton" (tod. näk. e-revo).
 Ehkä hankin 3S:t vasta sitten kun saan hankittua "iskän auton" (tod. näk. e-revo).LainaaTai sit akuista tipahtaa jannite liian ales. Kylla noi ihan yhteensopivia speksien puolesta jos kummatkin tuottEet on ehjia.
 Parin kolmen hajonneen tai sulaneen motin jälkeen meni harjat vaihtoon. Nyt on sitten erinäisten vaiheiden jälkeen Toron 120A -säädin ja Castlen 4600kv harjaton moottori. Pinjoni on 17-hampainen ja spur gear 90. Akkuina 2 kpl Turnigy 2c 5300 50-100 lipot. Erittäin kirkkaat ajovalotkin tuli tusattua omalla virtalähteellä ja katkaisijalla..
 Parin kolmen hajonneen tai sulaneen motin jälkeen meni harjat vaihtoon. Nyt on sitten erinäisten vaiheiden jälkeen Toron 120A -säädin ja Castlen 4600kv harjaton moottori. Pinjoni on 17-hampainen ja spur gear 90. Akkuina 2 kpl Turnigy 2c 5300 50-100 lipot. Erittäin kirkkaat ajovalotkin tuli tusattua omalla virtalähteellä ja katkaisijalla..  