Kiitokset vinkeistä, jokusia sivustoja jo vilkaisinkin. Tosiaan ihmetytti kun ei noissa meidän paketeissa ollut minkäänlaista manuskaa autoille huoltokohteista tms, pelkkä varaosakuvasto. Sama koski radioita, potikoita pyöritellen piti kokeilla ja arvailla, ja eipä nuo mitään erityisen laadukkaita radioita olleetkaan, kun pitää alvariinsa niitä säädellä että saa edes radion ja vastaanottimen keskustelemaan
Mutta se nyt on tätä nykyajan voitonmaksimointia että tehdään rimpuloita vehkeitä. Itse autot kuitenkin ovat kohtuu laadukkaat ja ihan tarpeeksi kulkevatkin.
Mutta se nyt on tätä nykyajan voitonmaksimointia että tehdään rimpuloita vehkeitä. Itse autot kuitenkin ovat kohtuu laadukkaat ja ihan tarpeeksi kulkevatkin.
En tiedä mistä tuon 4.2:n sain päähäni. Jossain vaiheessa taisin suunnitella josko tilaisi muunnoskitin jolla saisi pidemmän akselivälin kun ei meinannut pysyä ollenkaan lapasessa vähänkään liukkaalla. No, sitten kun aikani ihmettelin, niin radiosta löytyikin joku potikka jolla sai lähtöramppia loivennettua ja sittenhän siellä vaihteiston kupeessa oli se luistokytkinkin... Oppia ikä kaikki.
No niin, pojan Asso B4.2:n meno alkoi hyytyä, ja noparin purku paljasti että vettähän siellä kaikesta varovaisuudesta ja suojauksista huolimatta oli. Kuivattelin sitä sitten, putsasin hapettumat tms jäämät pois hammastikulla, uitin koko laitoksen CRC:llä ja ravistelin kuivaksi. Toiminta parani hieman, mutta ei se hyvä ole edelleenkään.
Sällit pääsivät aika nopeasti jyvälle hommasta ja ainakin vielä ovat kohtuuinnoissaan, minusta puhumattakaan 

No, noi sällit on (ikäisikseen) aika kärsivällisiä ja harkitsevia luonteiltaan joten ei siinä varmaan ohjaimet ala lepikkoon lentelemään vaikka tulisikin toimintahäiriö.
Yhdellä kaverilla oli Kyosho Cactus silloin kun se oli uusi malli, se oli muistaakseni just 1/10. Sitten menikin melkein 30 vuotta ennenkuin nämä taas alkoivat himottaa 