Lainaus käyttäjältä: pijokela - 31.01.13 - klo: 21.50Lainaus käyttäjältä: maffe - 31.01.13 - klo: 21.32
Millaiset nuo cut off -säädöt kannattaa olla? Minulla on atm yksi 7.2V nimh akku ja yksi 2S lipo.
EDIT: Ja nyt kun ollaan kysymysten makuun päästy, niin tässä lisää: Mitenköhän aiheellista on lähteä miettimään jotain ratastuksia? Nyt ei niin mitään hajua mitä tuossa on, käsittääkseni vakio - vanhahko - 2wd stampin välitykset. Vanha kone oli 17.5T harjallinen joku Team Stock -merkkinen mötkö, jos tuosta nyt jotain apua on.
Kun käytät lipo akkua, noparissa pitää olla cut-off käytössä. Kun ajat Nimh akulla on kätevämpää olla käyttämättä sitä cut-offia, mutta akku ei mene pilalle, vaikka cut-off olisi päällä. Jos tuo asetus on tehdanasetuksissa, niin cut-off on päällä.
Laita akut laturiin ja kun ne on täynnä kokeile uudelleen.
Kun saat auton toimimaan, voit miettiä rattaita. Jos moottori kuumenee, pitää pinionia (moottoriakselin ratas) pienentää. Jos moottori ei kuumene liikaa (= siihen voi koskea hetken), voit miettiä haluatko lisää kiihtyvyyttä tai huippunopeutta.
Kiitos paljon, näillä mennään.
Kiitokset myös muille hyvistä vastauksista joita sai nopeasti!



), kun sain autosta virrat pois niin osui silmät antenniin ja pölhönä otin kiinni siitä. Nyt en mene sanomaan menikö se juuri tuossa kohtaa, vai oliko jo aiemmin mennyt, eli oli taipunut vielä lisää ja nyt se metalli oli sitten jo yli puolen kehän osalta murtunut poikki. Koitin kyllä autoa vielä päälle ja hiukan ilmassa annoin kaasua, hyvin vörkki. Huvikseni kolvasin äsken vielä hieman tinaa tuohon railoon, mutta tiedä sitten onko mitään apua.