Aa joo nythän mä tajusin, eli latausvirta riippuu kapasiteetista. Ja niin kuin sanoit, jos ei kiire niin pienemmillä virroilla.
Kiitos infosta!
			Kiitos infosta!
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: eSATA - 30.07.14 - klo: 17.28Kiitti!
Vastariakkua kannattaa ladata max. 1C eli tässä tapauksessa 1.6 A virralla,latausaika noin tunti.
 kovasti kyllä kiinnostais
 kovasti kyllä kiinnostais
Lainaus käyttäjältä: Poinas2 - 14.05.14 - klo: 15.38Lainaus käyttäjältä: Asvalttisoturi - 14.05.14 - klo: 13.02
Hei!
Mulle on tulossa Alphan .28 rtr pannu ja siihen Alphan 2081 putki.
Mikähän tulppa lämpöarvoltaan tähän on paras? Tässä topicissa sanotaan monessa kohtaa että aina mahd. kuuma tulppa, mutta ea importin sivuilla lukee että .21 ja .28 rtr koneille medium tulppa.
Alphan N3 tai N5 tulppa pelaa tossa koneessa hyvin. Vastaavasti joku muu STD HOT tulppa. Kesällä voi ajaa myös medium tulpalla kun on kuumat kelit.
 ? Omasta mielestä mulle riittäis nuo halvemmat. 025yköset on 5.2mm korkeammat mutta ei luulis haittaavan kiinnitystä mitenkään jos nuo kiinnitysholkit on samalla korkeudella kuin muissa. Jos ei ole niin prikkoja väliin. Ja kannattaako laittaa samalla alumiinisia servovarsia vai mennäänkö muovisilla?
? Omasta mielestä mulle riittäis nuo halvemmat. 025yköset on 5.2mm korkeammat mutta ei luulis haittaavan kiinnitystä mitenkään jos nuo kiinnitysholkit on samalla korkeudella kuin muissa. Jos ei ole niin prikkoja väliin. Ja kannattaako laittaa samalla alumiinisia servovarsia vai mennäänkö muovisilla?
				 
				 Olin pari tankillista jo ajanu ja sitten yhtäkkiä kierrokset tappiin eikä mitään ollu tehtävissä. Purin moottorin atomeihin viimeks syksyllä ja sen jälkeen ajettu muutaman kerran. Ei varmaan uskalla käynnistää ennen kun on availtu ja puhistettu? Ja mitenköhän tiukalle se kaasaria kiinni pitävä mutteri pitäis laittaa että ei irtoa?
  Olin pari tankillista jo ajanu ja sitten yhtäkkiä kierrokset tappiin eikä mitään ollu tehtävissä. Purin moottorin atomeihin viimeks syksyllä ja sen jälkeen ajettu muutaman kerran. Ei varmaan uskalla käynnistää ennen kun on availtu ja puhistettu? Ja mitenköhän tiukalle se kaasaria kiinni pitävä mutteri pitäis laittaa että ei irtoa?