Missäs Pihlavassa on sisärata?
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikko
) Joten pistetään noobikysymyksiin siis tämä
Vielä uupuu jonkin asteinen suojamatto pöydältä ja jatkojohdonpätkä pöydälle, että saa kolvit sun muut nopeasti kiinni, mutta pikkuhiljaa.
Lainaus käyttäjältä: Mölli - 12.05.16 - klo: 15.49
Radan säätäminen autoa varten on huomattavasti työläämpää kuin auton säätäminen rataa varten. Harjoittelu myös parantaa rataa merkittävästi. :)

Joko tasottaa, tai sit tehdä rehellisesti joku oikein kunnon hidastetöyssy. Nyt se on vaan tylsä kimmokekohta.
Jos siihen jotain kaltevuutta sais rakennettua tms, niin vois ehkä toimia, en tiedä.
Mut tää nyt on vaan mun mielipide ja varmasti jokasella on omansa millaseks radan haluaa kaavailla.


Itellä meni aikanaan turussa corrikisoihin heti maku, kun siellä aikuset ukot nillitti jostain "sikailuista" tupakilla, niinkuin pahaiset pikkutytöt, eikä tajunnut että luikkaalla radalla ei kukaan aja millisuoraan, vaan niitä vahinkoja tapahtuu tiukoissa paikoissa. Alko vituttamaan liian tosissaan ottaminen, niin sen yhden kokemuksen perusteella jaksanut corrikisoihin mennä enää sellasta naurettavaa itkemistä kuuntelemaan, vaikkei kaikki kisat varmaan samanlaisia olekkaan.
). Jos semmosesta joku ottaa nokkiinsa, että jengi elää elämäänsä ja harrastaa sillon kun sille on se sopiva aika, eikä aina ehdi kaikkiin mukaan, niin mitä siihen voi sanoa?
Ja touring-rataa odotellessa, heh.
Siihen ei saa ryhtyä, että jos itse haluaa pitää radan hyvässä kunnossa ja alkaa vituttamaan niiden ajelut, jotka eivät piittaa radan sileydestä tuon taivaallista, niin sitten niitä talkoisiin osallistumattomia aletaan "syrjimään". Koska edelleen, jos joku haluaa radasta sileämmän ja toista se ei kiinnosta, ei se ole keneltäkään pois, jos sileämmän puolestapuhuja rataa kunnostaa ja toinen ei. Pääseepä sitten ainakin sileämmälle ajamaan ja voi sitten vaikka itsekseen myhäillä kotona, että "mahtaa sitä toista nyt vituttaa kun ei pääsekkään ajamaan kuoppaisella radalla", jos jostain on pakko kyräillä 
Koko tekstin pointti? Älkää nyt hyvät aikuiset miehet alkako kyräilemään, vaan pidetään homma sellaisena, mitä aikuisten miesten luulisi osaavan, eikä mennä akkamaisuuksiin
Lainaus käyttäjältä: Masi71 - 09.05.16 - klo: 23.00
Ehkäpä jos ei oltais nähty yhtä parkkisella pyörähtämistä ku kerätään kivii niin vois toi rata ol aukikin
Lainaus käyttäjältä: VTEC - 15.04.16 - klo: 15.03
Koskas Ulvilan ulkorata avautuu?
Tekis mieli tulla Slässiä paiskoon.![]()
![]()
Lainaus käyttäjältä: VTEC - 11.02.16 - klo: 16.38
millo toi ulvilan ulko-rata avataan?
alko tekee mieli päästellä ulko-ratalla.
Lainaus käyttäjältä: VTEC - 11.12.15 - klo: 17.09Lainaus käyttäjältä: VTEC - 10.12.15 - klo: 14.33Lainaus käyttäjältä: kipi - 15.11.15 - klo: 16.32
Paimentolais-mattoo !!!!!
Aika rohkea poika on se joka edes ehdottaa mattoja,rata kumminkin sijaitsee vanhassa teollisuuskiinteistössä 3 kerroksessa(alas pitkä matka)
Lattialla on,oisko linoleum? oikea termi,30x30 muovimattoa.
Tasamaa radalle matot kuuluu.
mä ehdotan matoja nimittäin kun olin siinä Rckaupan liikkeessä ja olin saanut korjattua auton
kun lähdin testaamaan niin kun käänsin renkaita ja ajoin ympyrää niin hetken päästä auto pyöri melkein
paikallaan. eli ilman mattoja radalla tulee olemaan tosi liukasta
siis uuteen sisä crossi rataan
Lainaus käyttäjältä: Midder - 24.11.15 - klo: 07.53
Olikos sinne siis tarkoitus tehdä myös turisteille tasainen rata myös vai pelkästään correille ja buggyille rata?
T:Mikko
Varma en ole, mutta suunnitelmissa näköjään.
Lainaus käyttäjältä: JyrkiL - 10.11.15 - klo: 11.30
Loistava profiili! Tollasta vois olla aika muikea päästellä...
Ja joo, toi "Pöytänurkka" heittää autot väärään paikkaan, mutta vain väärin ajettaessa. Ja toisaalta U-käännökseen harvemmin lasetellaan ihan täysillä, joten nopeus tossa kohtaa oikein/kohtuullisesti ajaessa on niin pieni ettei pitäis lentää kyllä pääsuoralle...
Kannatetaan, isosti!
-Jykä
Mut niinkun myös ite totesin, näyttää pätevältä.
Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 02.11.15 - klo: 09.04Lainaus käyttäjältä: Master Calgar - 01.11.15 - klo: 19.45
Pientä kyselyä noista turistiautojen koreista ja takasiivistä, toivottavasti nyt ei minua tästä ristiinnaulita, jos menee ihan ohi aiheen...
Turistiautoissa kun on nuo takasiivelle tarkoitetut "kohokkeet", mihin yleisesti siipi kiinnitetään, niin onko laillista leikata ne pois ja kiinnittää siipi ns. suoraan takakontin päälle, eli ettei siiven ja auton takapään väliin jää tuota jokusen millin ilmarakoa?
Nyt puhtaasti ihan siis teoriamielessä kyselen, enkä suinkaan ole vänkäämässä mitään sääntöjä vastaan
Mielestäni on laillista. Takasiiven osalta säännöissä sanotaan, ettei se saa olla kattolinjaa korkeammalla, siiven leveys ei saa ylittää auton leveyttä ja takaylitys saa olla muistaakseni maks 10mm. Lisäksi siiven päätylevyjen koko on rajattu. Noista tulkitsemalla, mikään sääntö ei siiven laskemista kiellä. Se, onko se sitten auton ajettavuuden kannalta viisasta, onkin kokonaan toinen juttu.

Kunhan oikean laturin joskus saisin, jää kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi tuon lafkan romuksi mitä omaan kämppään tulee.
Lainaus käyttäjältä: SixStars - 14.10.15 - klo: 07.31Lainaus käyttäjältä: Master Calgar - 13.10.15 - klo: 18.35LVI liikkeistä varmaan lähtisin itse kyselemään..
Tietääkös joku, mistä löytyisi ulkohalkaisijaltaan olevaa 70mm muoviputkea? Ei siis letkua tai muuta pehmeää höttöä, vaan esim viemäriputken tyyppistä, mieluiten mustaa.

