Ostin pojalle rullaavan TeamC Tr2:n ja toiselta myyjältä blitzin vakio combon eli firebolt 15T harjallinen moottori.
Vaikuttaa ihan mopolta, pinjoni on nyt 16 ja spurri on se vakio olikohan 86T. Akku ihan 7.2V nimhi. Meidän vanha pandakin vaikuttaa tehokkaammalta varmaan yli 20 lankasella koneella. Voikohan tuossa uudessa fireboltissa olla jotain vikaa? Ei olis nyt varaa hommata heti perään harjatonta comboa ja lipoja 
				
			Vaikuttaa ihan mopolta, pinjoni on nyt 16 ja spurri on se vakio olikohan 86T. Akku ihan 7.2V nimhi. Meidän vanha pandakin vaikuttaa tehokkaammalta varmaan yli 20 lankasella koneella. Voikohan tuossa uudessa fireboltissa olla jotain vikaa? Ei olis nyt varaa hommata heti perään harjatonta comboa ja lipoja
 
				
 )
) Eli auton mukana tuli aika huono kuntoinen 7,2V ni-mh akku ja autossa on mekaaninen nopeuden säädin niin eikö sille ohjain servolle ja vastaan ottimelle tarvii olla omat patterit tai akku? kun ajoaika aika lyhyt ja ei pysty kovin tyhjäksi ajamaan akkua kun ei enää ohjausta tottele loppu vaiheessa. Ja mietin et pystyiskö tekemään akun tuohon autoon lataus pattereista kun niitä löytys talosta aika paljon ja ne olis 1.2v 2000mah ja ni-mh akkuja? Antaako ne saman tehon kun nuo oikeat rc akut ja voiko ladata pikalaturilla?
 Eli auton mukana tuli aika huono kuntoinen 7,2V ni-mh akku ja autossa on mekaaninen nopeuden säädin niin eikö sille ohjain servolle ja vastaan ottimelle tarvii olla omat patterit tai akku? kun ajoaika aika lyhyt ja ei pysty kovin tyhjäksi ajamaan akkua kun ei enää ohjausta tottele loppu vaiheessa. Ja mietin et pystyiskö tekemään akun tuohon autoon lataus pattereista kun niitä löytys talosta aika paljon ja ne olis 1.2v 2000mah ja ni-mh akkuja? Antaako ne saman tehon kun nuo oikeat rc akut ja voiko ladata pikalaturilla?