Eise Losikaan vaikea huoltaa ole. Mulla on ollut: slash, asso ja losi nelkkucorreista. Asso oli suht sekava itselleni ja siksi vaihdoin Losiin. Asson huoltaminen muistutti paljolti mensan pääsykokeilta jos losi samalla taas aapisen lukemiselta. Slash voisi tossa vertauksessa olla värityskirja. Kaikissa autoissahan on sama päämäärä mutta vähän erillailla toteutettuna.
Ohjekirja, youtube ja nää maisterit täällä tekee susta pron ja purat autos alta tunnissa palasiksi ja toisella tunnilla takasin kasaan. Minäkin pystyn siihen
. Toisaalta eilen sain khz:n pohjalevyn jongalle, että voipi mennä kolmaskin tunti ja neljäskin asennusolut seuraavassa purussa, jotta saadaan taas suoraa menemään.
Ps. Nihm akut jättäisin kyllä kauppaan. Kaikki niistä alta kuukaudessa kuitenkin lipoihin siirtyy. Katkerana kerron kun joskus niihin latureineen parisataa tuhlasin ja parim viikon päästä 30eurolla myin veke.
Ohjekirja, youtube ja nää maisterit täällä tekee susta pron ja purat autos alta tunnissa palasiksi ja toisella tunnilla takasin kasaan. Minäkin pystyn siihen
. Toisaalta eilen sain khz:n pohjalevyn jongalle, että voipi mennä kolmaskin tunti ja neljäskin asennusolut seuraavassa purussa, jotta saadaan taas suoraa menemään.Ps. Nihm akut jättäisin kyllä kauppaan. Kaikki niistä alta kuukaudessa kuitenkin lipoihin siirtyy. Katkerana kerron kun joskus niihin latureineen parisataa tuhlasin ja parim viikon päästä 30eurolla myin veke.

.

. Sanottakoon että juuri viimeviikolla yksi android nero esitteli hänen rootattua laitettaan ja olihan se ihan mahtavan tuntuinen käyttää kun "ammattimies" oli siitä tehnyt omanlaisensa. Eli jos vähän on perillä asioista eikä lähde ihan pelkkien googletusten perusteella puhelintaan säätämään niin saahan siitä vaikka miten hyvän tai sitten ostanee vaan sen Nexuksen tai Iphonen
Noo toisaalta pelkkä auto ei vielä riitä menestykseen ja lahjakkuudet tulee ohi vaikka Nikko:n leluautolla 

