Tuli muuten mieleen, että voisi ehkä kokeilla lisätä eteen painoa. Olen tuota 2400kv autoa ajanut 3s:llä, joka on painavampi akku kuin 2s. Lisäpaino ei varmaan ole haitaksi.
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikko
eihän tässä mitään järkeä ole. Tavoitteena kuitenkin saada auto säädettyä siten, että toimisi edes jotenkuten point n' shoot tyylisesti, eli lähtee sinne minne keula osoittaa. Nyt saa hyvin varovasti käyttää kaasua ja jatkuvasti ohjata autoa pysymään suunnassa kiihdytyksissä.
Omatekemäsi lisäykset vaikuttavat melko tukevilta, eli materiaalivahvuus käyttöä ajatellen olisi ehkä voinut olla optimaalisempi mutta ehkä sitten seuraavassa versiossa? Vaikuttaisi siltä, että voimansiirron massa on liian suuri. Tuo painava kierretanko vastustaa kiihdytystä ja jarrutusta sen verran hyvin, että spurrit tuskin tulevat kestämään. Suosittelen taka-akseliksi jotain kevyempää ratkaisua, tai joudut varmaankin uusimaan rattaat ja moottorin monta kertaa järeämmiksi.
Lainaus käyttäjältä: Mölli - 12.10.14 - klo: 11.25
Taakse lisää aurausta, edestä iskarit ulommaisiin reikiin. Jos on ackermansäätö, niin ohjauslinkit etummaisiin reikiin. Noparista ennakot nollille.
Lainaus käyttäjältä: Mölli - 11.10.14 - klo: 14.18
Taakse mahdollisimman karkeat kumit ainakin alkuun. Noparista punch minimille.
Lainaus käyttäjältä: carrier - 26.09.14 - klo: 22.46Onko 4 pole 5000kv 1kw harjaton liian tehokas tuuppitruggyyn?(1/10)
(1/10)