Milläs pillillä on porukka ajellu normi V-specillä? 
Ei oikein houkuttelis ostaa tuota O.S:n omaa kun on niin kallis...
Kattelin tuollaista Jammin JP4 pilliä(EFRA2062) onko kenelläkään kokemusta sellaisesta?
Ja muistan lukeneeni jostain että normi V-specciin kannattaisi vaihtaa Speedin kiertokanki voitelun lisäämiseksi, koska normaalissa ei ole voitelureikää?
			Ei oikein houkuttelis ostaa tuota O.S:n omaa kun on niin kallis...
Kattelin tuollaista Jammin JP4 pilliä(EFRA2062) onko kenelläkään kokemusta sellaisesta?
Ja muistan lukeneeni jostain että normi V-specciin kannattaisi vaihtaa Speedin kiertokanki voitelun lisäämiseksi, koska normaalissa ei ole voitelureikää?

 
				









 
				 
				 Täryttämisen jälkeen luulisi radan olevan jo ajokunnossa. Odotetaanko tärytyksen kanssa sateita vai mitä eilisessä palaverissa sovittiin?
 Täryttämisen jälkeen luulisi radan olevan jo ajokunnossa. Odotetaanko tärytyksen kanssa sateita vai mitä eilisessä palaverissa sovittiin?
				 Mutta onhan se selvä että tuolla siivellä tulee enemmän downforcea kuin normi siivellä. Mitä olen muiden kisaajien juttuja kuunnellut, kun viimekauden mekaanikkona vielä olin, niin on sillä joidenkin mielestä huomattavaa vaikutusta. Mutta se on ainakin totta, että ulkonäkö on tuossa paljon parempi kuin vakiossa. Olen aika turha pätemään tässä asiassa kun en ole edes siipeä testannut, joten pahoitteluni jos aiheutin väärän kuvan.
 Mutta onhan se selvä että tuolla siivellä tulee enemmän downforcea kuin normi siivellä. Mitä olen muiden kisaajien juttuja kuunnellut, kun viimekauden mekaanikkona vielä olin, niin on sillä joidenkin mielestä huomattavaa vaikutusta. Mutta se on ainakin totta, että ulkonäkö on tuossa paljon parempi kuin vakiossa. Olen aika turha pätemään tässä asiassa kun en ole edes siipeä testannut, joten pahoitteluni jos aiheutin väärän kuvan.
				





