Heitetään nyt oma lusikka tähän soppaan kun tuo käyttämäni BRZ kori on joutunut silmätikuksi. Kovaa se Porkkakin meni Mazdan kori niskassa Eurajoella. En ihmettele yhtään miksi valtaosa käyttää juurikin tuota koria, ei voi olla huono kori. Raisiossa tuli pataan Ranelta jolla Hondan kori. Näyttää se Hondan korikin kelpaavan useammallekin. Massasta poiketen päädyin tuohon BRZ:aan, mutta pitää varmaan hommata sama mazda tai Honda kuin muillakin. Ettei luokan ominaispiirre kärsi erillaisten korien myötä. Niin ja olen testannut BRZ:aa leikellyllä siivellä ja ilman siipeä. Ei vaikuttanut omiin kierrosaikoihin mitenkään. Eniten kierrosaikoihin ja ajettavuuteen on vaikuttanut se tuntimäärä joka on käytetty alustan parissa. Iskarit, öljyt, männät, männänreikien koko ja määrä. Iskarin kulmat, jouset, diffiöljyt, droopit, maavarat, pyöränkulmat, painojakauma etc.etc. Taidanpa kokeilla seuraavaksi vaikka mazdan koria

Kiitokset myös kanssakilpailijoille ja eritoten Pasille joka jaksaa heilua kameran kanssa. Aivan mahtavia kuvia taas kerran. Oma päivä sujui kerrankin ilman teknisiä murheita ja ajokin maistui.
Omat alkuerät meni kikkaillessa uusien 155mm renkaiden ja säätöjen kanssa. En saanut mieiseksi koko päivänä. Finaaleihin vaihdon takaisin 180mm renkaat ja viimevuotiset iskarit / setupit. Kulkua rupesi sen jälkeen löytymään, nousu kuitenkin piti aloittaa aina C- finaalista asti. Siitä voitto ja sitten se tiukka B- finaali. Alku meni Elfvingin kanssa nahistellessa ja Myllymaa sekä Hanninen pääsi hiukan karkuun. Parivaljakon sain ajettua kiinni mutta ohi ei päässyt miltään puolelta, ei yltä eikä alta. Siinä tuli niitä virheitä tehtyä kun ohi ei pääse ja lopulta rikoin iskarit edesta yhden ja takaa toisen, sen jälkeen ajo mahdotonta. Hyvä selitys